Nogen der har erfaringer med B.J.Trading?
Fra : Martin K

Dato : 20-08-02 20:14

Hey der

Jeg overvejer kraftigt at købe en Maxtor Personal Storage 3000LE 40 GB.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374607987&Sort=Total

Jeg vil gerne have den inden weekenden, men der er ikke rigtigt nogen der
har den på lager, til en pris jeg synes er fair - og dog. Nogle der kalder
sig B.J. Trading har den og kan levere inden for to dage står der. Men
hvordan er de i praksis? Jeg plejer normalt kun at handle med nitbikser der
har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke give 600 kr. mere for et mærke.
Kan man stole på dem, er de fair?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-08-02 20:55

BJ Trading er helt okay, har handlet der flere gange, de har lige så godt
styr på tingende som alle andre..

Fra : Martin Østerberg

Dato : 20-08-02 21:03

On Tue, 20 Aug 2002 21:14:16 +0200 skrev "Martin K"
> [...]

>har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke give 600 kr. mere for et mærke.

Har købt en PC der uden problemer. Alt var som det skulle være, det
var et MEGET billigt tilbud så kvaliteten var derefter, men selv det
taget i betragtning kan jeg kun sige godt om dem.

Martin

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-08-02 21:05

> [...]
> der har den på lager, til en pris jeg synes er fair - og dog. Nogle
> der kalder sig B.J. Trading har den og kan levere inden for to dage

Jeg har aldrig selv handlet der men jeg har kun hørt godt om dem !

> Jeg plejer normalt kun at
> handle med nitbikser der har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke
> give 600 kr. mere for et mærke.

I mine øjne er E-mærket fis i en hornlygte. Mange af de butikker som har
E-mærket overholder ikke reglerne alligevel.

Michael

Fra : Rune Christiansen

Dato : 20-08-02 21:05

Hey der Selv

Har handlet hos Bj Trading mange gange, er faktisk ved at være det
foretrukne sted for mig.

Altid hurtig forsendelse og meget rimelige priser. heller ik nogle problemer
med at returnere inden for de 14dage

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-08-02 21:14

> [...]
> har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke give 600 kr. mere for et mærke.

Hej Martin
Jeg har prøvet at handle der, godt - hurtig - og fair gennemført.
Paul Ø. Sørensen

Fra : Martin K

Dato : 20-08-02 21:19

Paul Østerby Sørensen wrote:
> Hej Martin

Hejsa...

> Jeg har prøvet at handle der, godt - hurtig - og fair gennemført.

OK... lader altså til at være et fint sted. Så bliver det jo nok der. Takker
for alle tilbagemeldinger

--
Martin K

Fra : Kimmiboy

Dato : 20-08-02 23:26

> [...]
der
> har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke give 600 kr. mere for et

Hejsa har handlet hos Bj-Trading flere gange( har både købt hd, switch,
netkort, utp-kabler& Ram) har aldrig haft problemer med deres produkter og
leveringstiden er altid blevet overholdt.

Mvh Kimmiboy

Fra : .

Dato : 21-08-02 17:39

On Tue, 20 Aug 2002 21:14:16 +0200, "Martin K"
> [...]

>har e-mærket. Men alligevel, jeg vil sq ikke give 600 kr. mere for et mærke.

De sendte en XP1800+ med skade på kernen til mig Til trods for at
de "tjekker AMD med lup" Hmmm... går den så går den. Fik den dog
byttet uden det store bøvl, dog sendte jeg svigerinden ud med den
defekte for at få en ny med det samme.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 21-08-02 18:54

Tror ikke på nogen sender defekte ting ud med vilje, net butikkerne ved godt
at det kan betyde døden hvis de snyder nogen og det kommer ud her i ng.

Men det korte af det lange så var det jo heller ikke et problem når de var
flinke at bytte uden større diskussion.

Fra : .

Dato : 24-08-02 00:38

n Wed, 21 Aug 2002 19:54:13 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:

> [...]
>
>Men det korte af det lange så var det jo heller ikke et problem når de var

Tjoh.... men hvad nu hvis jeg havde monteret dyret? Hvem tror du så
havde stået med et tab?

Fra : Vufmiav

Dato : 26-08-02 20:05

.. <.@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i5admu05arip7o3o8ueg68id3iiud8rbj8@4ax.com...

> n Wed, 21 Aug 2002 19:54:13 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>

> Tjoh.... men hvad nu hvis jeg havde monteret dyret? Hvem tror du så
> havde stået med et tab?

Jeg har engang købt ram af dem og har ikke haft problemer med dem. Jeg
overvejer endda at udskifte min efterhånden sindsygt gamle P3 500 MHZ, med
en nyere model fra BJTrading. Deres priser virker rimelige.

Fra : SYSADM

Dato : 20-09-02 22:33

Lidt sen besvarelse, men alligevel.

Jeg kan KUN anbefale BJ. De er hurtige, billige, seriøse.
Bruger ikke andre HW-leverandører.

Skulle en gang have en saml selv maskine med ca 750 MhZ processor. Fik en
større til samme pris uden vrøvl, da den jeg skulle have var udsolgt.

Det største problem er den mand der står i udleveringen. Det virker som om
han først skal finde varerne når man komme, selvom de lover at varerene nok
skal stå klar når man kommer, bare de ved hvornår det er. Så er det altså
træls at skulle vente på at han finder varerne. Sidst jeg skulle have en
stor ordre derovre, tog det næsten lige så lang tid at køre derover, som det
tog ham at finde varerne frem.

Hilsen
Carsten.

PS. Håber du også blev tilfreds med dit køb der.

Fra : Dion D Pedersen

Dato : 28-09-02 19:52

De er helt fine, hvis der opstår problemer hjælper de gerne.