grafikkort ståetr af i torden vejr
Fra : Nuggi

Dato : 20-08-02 17:08

Hejsa

Da mit grafikkort er stået af i forbindelse med torden vejr, har
forsikringen lovet at erstatte det, mit spørgsmål er så:
Jeg har et Asus V8200 Deluxe Geforce3 kort (AGP) med 64 mb ram tv ind/ud,
briller osv

Hvilket kort skal jeg købe i geforce 4 serien for at få et kort som er
mindst lige så god (helst et asus kort igen)

Håber at der er nogle som kan hjælpe mig

Med Venlig Hilsen
Jesper Hansen

Fra : Peet - DK

Dato : 20-08-02 17:55

Kan du undvære de noller briller og tv in, så er det da nærliggende at købe
et standard GF4 4200, ja, så snup du bare et ASUS igen, det er nu også et
lækkert kort, men de andre mærker er skam også fine ASUS ligger pt. på
en 1500-1600 kr for et TI4200.

Alle GF4 kortene er mere eller mindre lavet efter samme Nvidia skabelon, der
kan dog være en smule foreskel på ram, tv out chip. Men alt i alt, så er det
næsten lige meget hvad du køber.

--
Peet - DK
Right now im suffering from memory loss and deja vu at the same time.

Fra : Søren

Dato : 20-08-02 21:35

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvilket kort skal jeg købe i geforce 4 serien for at få et kort som er
> mindst lige så god (helst et asus kort igen)

Måske er du interresseret i at købe et magen til det du havde.
Jeg har et til salg på:

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1015533891/_35008357/
LS6-51-D5C0E6A04001A8/

Budet starter på 800 kr. slå til pris på 1000 kr.
Bemærk betalingsformen.

Auktionen løber til 21/8 kl 14:39
Ellers send en mail.