Webber........
Fra : Axelsen

Dato : 20-08-02 15:56

Hej NG
Er der nogen som ved hvor man kan købe briketter i nærheden af Esbjerg eller
Varde. Og er der nogen som kan fortælle mig hvad importøren af de Australske
hear beads Briketter hedder
På forhånd tak for hjælpen J.K

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-08-02 19:56

On Tue, 20 Aug 2002 16:56:13 +0200, Axelsen wrote:

>Er der nogen som ved hvor man kan købe briketter i nærheden af Esbjerg eller
>Varde. Og er der nogen som kan fortælle mig hvad importøren af de Australske
>hear beads Briketter hedder

Hear beads??? Er du sikker på at det er stavet rigtigt? Det lyder som
det rene volapyk.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : SB

Dato : 20-08-02 20:11

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse

Australske

> Hear beads??? Er du sikker på at det er stavet rigtigt? Det lyder som
> det rene volapyk.

hedder nok heat beans

Søren

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-08-02 20:53

On Tue, 20 Aug 2002 21:11:20 +0200, SB wrote:

>hedder nok heat beans

Ach!!!

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Axelsen

Dato : 21-08-02 13:46

Undskyld stavefejl. Der er heat beads og ikke hear