Asus A7V underlig IDE2 fejl
Fra : Omikron

Dato : 20-08-02 15:46

jeg er den "glade" ejer af et A7V. efter jeg har fået en ny HD er maskinen
begyndt at læse fra denne HD af sig selv, og dette gør at maskinen fryser
imens dette sker. Den gør det hver 30. sec. Det sker dog kun når maskinen er
varm. Jeg har så koblet denne HD fra, men nu står mit CD-ROM drev som oxo er
på IDE2 og smider CD'en ud hver 30. sec. Hvis jeg kobler alt fra min IDE2 så
se det ud til at maskinen virker fint, har 2 x HD på IDE1 og 1x HD, 1x
brænder og 1x DVD på ata-100 controlleren.

tak

Lasse