sunsite.dk
Fra : Splyf

Dato : 20-08-02 10:06

Er sunsite.dk nede?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-02 10:13

Splyf skrev:

>Er sunsite.dk nede?

Ikke webdelen, men newsdelen ser ud til at være nede.

--
Bertel

Fra : Splyf

Dato : 20-08-02 10:19

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke webdelen, men newsdelen ser ud til at være nede.

Tak. Det var newsdelen jeg tænkte på.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-08-02 10:28

Kim Schulz <kim@schulz.dk> writes:

> jeg kan så tilføje at IRC delene også er nede.

Der er desværre sket et eller andet med den. Det kan være at der
ifm. tordenvejret i morges at det har givet nogle problemer med
strømmen. Men der arbejdes vist på at finde problemet og få den
tilbage online.

Mvh
Thomas
Staff @ SunSITE.dk

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-08-02 11:10

Kim Schulz <kim@schulz.dk> writes:

> [snip]
>
> og det hjalp for nu er IRC i hvert fald oppe igen.

Ja, men desvaerre ikke alle services. Den har vist mistet 2 diske, der
arbejdes på at se om de kan reddes

/Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-08-02 10:22

> [...]
>
> Ikke webdelen, men newsdelen ser ud til at være nede.

jeg kan så tilføje at IRC delene også er nede.

Kim Schulz - Freelance Development | When the going gets tough, the
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | tough go shopping.
www.linuxia.dk - hverdagens små hacks |

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-08-02 11:02

[snip]
> [...]
> tilbage online.

og det hjalp for nu er IRC i hvert fald oppe igen.

Kim Schulz - Freelance Development | A national debt, if it is not
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | excessive, will be to us a
www.linuxia.dk - hverdagens små hacks | national blessing. --