Er det rigtigt.........
Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 19-08-02 22:32

....................jeg har ikke kunnet hente nyheder på
NEWS.ORANGENET.DK i et par dage.

Har I været ude for det samme ?

mvh Bjarne Stenfeldt

Fra : Tony

Dato : 20-08-02 07:12

> ...................jeg har ikke kunnet hente nyheder på
> NEWS.ORANGENET.DK i et par dage.
>
> Har I været ude for det samme ?

Ja, jeg synes nu det har stået på et halvt år. Hvis du primært bruger danske
ikke-binære kan jeg anbefale news.netsite.dk.

Tony

Fra : UlleDulle

Dato : 20-08-02 18:45

Der har været et totalt nedbrud på serveren, og den er i disse dage
ved at blive genopbygget. Den ventes oppe igen i løbet af denne uge,
men intet er sikkert.

Mvh UlleDulle

Fra : Esben

Dato : 24-08-02 04:42

"UlleDulle" <ufc@FJERNMIGsol.dk> skrev i en meddelelse
> Der har været et totalt nedbrud på serveren, og den er i disse dage
> ved at blive genopbygget. Den ventes oppe igen i løbet af denne uge,
> men intet er sikkert.

Ellers kan man kikke i orange.teknik.info for status.

Fra : Kate

Dato : 25-08-02 10:39

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in news:ak6va1$71e$1@sunsite.dk:

> Ellers kan man kikke i orange.teknik.info for status.

Er det en NG er hvor finder man den? Den findes ikke på min
nyhedsserver.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-02 18:29

Sun, 25 Aug 2002 09:38:53 +0000 (UTC), skrev Kate
<joeyREMOVE@oliwer.dk>:

>Er det en NG er hvor finder man den? Den findes ikke på min
>nyhedsserver.

Det lyder som en intern Orangegruppe og findes så kun på Oranges
newsserver.

Fra : Kate

Dato : 01-09-02 11:49

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Det lyder som en intern Orangegruppe og findes så kun på Oranges
> newsserver.

Ja, det var selvfølgelig mig som var et fjols. Jeg skulle jo bare
opdatere min nyhedsgruppeliste så lå den der. Nok fordi vi har råbt på
en info-side i det år jeg har været kunde uden nogen form for reaktion.