Stofanet/computer city tilbud
Fra : Shaft

Dato : 19-08-02 19:38

Computer city har tilbud på en SMC 5 port 10/100 Mbit Switsh til 399 kr.

Så jeg tænkte på om det ville virke hvis man købte sådan en switch og sætte
sit stofa modem i + 2 andre computer om de så kan væare på samtig uden at
begge computer er tændt???

for nu skal min fars være tændt for at jeg kan være på nettet og det er lidt
noget lort....

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-08-02 20:12

"Shaft" <danny@post4700.dk> wrote in

> [...]
> på samtig uden at begge computer er tændt???
>
> for nu skal min fars være tændt for at jeg kan være på nettet og

Det kan du godt, men så skal du også have et Family logon hos Stofa og
det koster 25 kr ekstra om måneden.

Hvis du vil undgå dette, så skal du have en router. En almindelig DSL-
router til ca. 1kkr kan gøre det, har selv brugt en i 8 måneder inden
jeg sagde mit Stofanet op og fik Boomtown.

Flemming