Erfaring med...
Fra : ;o\)

Dato : 19-08-02 18:39

Webtech 6700 fra telebutikken søges.

Er der nogen der har erfaringer med Webtech 6700 fra telebutikken?
Jeg har fundet frem til nogle "gamle" (over ½ år gamle) udtalelser, hvor der
står at man ikke skal købe webtech. Er der nogen der har erfaring med
Webtech 6700 som lige har været på tilbud?
Jeg hører gerne både gode og dårlige erfaringer.
Grunden til at jeg faldt over disse udtalelser var at jeg søgte lidt rundt
for at finde ud af om den har mulighed for trådløst netværk, måske nogen der
kan hjælpe med dette også

Oskar

Fra : -=Madsen=-

Dato : 20-08-02 01:56

Den bliver sikkert varm og sluger sikkert også strømmen hurtigt

Det er ikke en mobil processor, men der imod en ganske alm. P4 processor
ikke godt..

Tror godt du kan regne med de gamle udtagelser du har fundet med hensyn til
kvaliteten at Webtech..... selv om den lyder lækker.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-02 08:47

-=Madsen=- wrote:

> Tror godt du kan regne med de gamle udtagelser du har fundet med hensyn til
> kvaliteten at Webtech..... selv om den lyder lækker.

Enig, jeg mindes også at nogen længere tilbage i denne gruppe udtrykte
sig negativt om Webtech bærbare.