Min mail-løsning hos Tiscali
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 19-08-02 18:21

Min mailløsning hos Tiscali er nede.

Når folk sender mig mails ryger de ned i et stort tomt hul.
Folk får ikke besked om at den ikke er gået igennem!
Men jeg kan ikke hente mails.

Support kan ikke sige hvor lang tid det tager at løse problemet.
Kun at de arbejder på sagen!

Hvad kan man gøre ?
Er der nogen som har en løsning ?

Hilsen
Carsten

Fra : Søren Blom

Dato : 19-08-02 20:45

"_ carsten thomsen" <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> skrev

> Hvad kan man gøre ?
> Er der nogen som har en løsning ?

Ja vent på at Tiscali får løst problemet. Er det "livsvigtigt" at folk kan
sende mail til dig, så lav en nødløsning med en hotmail adresse som folk kan
skrive til dig på.
Personligt, så ville jeg give Tiscali et par dage eller fire til at få
fundet fejlen, derefter ville jeg skynde mig væk fra dem, få lavet et
web-hotel et andet sted, hvis du har web-hotel hos dem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 19-08-02 20:45

Problemet er, at mange kontakter mig pr. mail.

Jeg orker ikke at skrive rundt til dem alle sammen! De får ikke besked om at
min mail ikke virker!

Fra : John Sahl

Dato : 19-08-02 21:52

_ carsten thomsen <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> wrote:
> Jeg orker ikke at skrive rundt til dem alle sammen! De får ikke
> besked om at min mail ikke virker!

Mon ikke du skulle prøve at spørge i en af Tiscalis interne grupper?

Og så give folk lidt flere informationer at arbejde med?
Hvad er det for en slags konto?
Er det i forbindelse med et webhotel?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Thomas

Dato : 20-08-02 09:40

_ carsten thomsen wrote:
> Min mailløsning hos Tiscali er nede.
>
> Når folk sender mig mails ryger de ned i et stort tomt hul.
> Folk får ikke besked om at den ikke er gået igennem!

Hvilken adresse ? (går udfra at det er den du poster i news fra i resten
af indlægget).

> Men jeg kan ikke hente mails.

Hvilken fejlmeddelelse ?

Du husker at logge på med xxx@tiscali.dk som brugernavn ?

> Support kan ikke sige hvor lang tid det tager at løse problemet.

Jeg har kigget inde i maven på mailserveren, og den adresse du poster
dine indlæg fra. Der kan jeg ikke se nogle problemer overhovedet.

Der ligger ikke gamle mails (hvilket indikerer at du henter dine mails)

Testmails sendt til kontoen kommer frem i din postkasse med det samme.

--
Don't waste space

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-08-02 22:18

Thomas <thomas@corell.dk> wrote:

> [...]
>
> Der ligger ikke gamle mails (hvilket indikerer at du henter dine mails)
>
> Testmails sendt til kontoen kommer frem i din postkasse med det samme.
Jeg har samme problem. Gider du kigge serveren i maven vedrørende
rubini@tiscali.dk og oplyse mig om den har mekanisk ileus?

vh Flemming Rubini