telefon udbyder
Fra : SB

Dato : 19-08-02 18:03

Har erhvervet mig en bærbar med 56K modem.
Så var det at jeg kom til at tænke på, i "gamle" dage kunne man på enhver
velassorteret servicestation, få en cd fra en udbyder eks. get2net - TDC og
hvad de nu ellers hedder.
Eksistere den mulighed stadig, og er de ligeglade med fra hvilket
telefonnummer man ringer op fra. Og til sidst, nogen der kan anbefales?

Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-08-02 18:18

SB skrev:

> [...]
>velassorteret servicestation, få en cd fra en udbyder eks. get2net - TDC og

Ja da. Jeg har set TDC's basisnet eller hvad det nu hedder. I
hvert fald Tiscali og Get2net har stadig tilmelding via nettet.

>og er de ligeglade med fra hvilket telefonnummer man ringer op fra.

Det er det normale, men Tiscali har som normalordning at kun op
til tre numre kan bruges. Man kan dog vælge fri adgang, men så
bliver det ikke aktiveret før der er skriftlig bekræftelse.

>Og til sidst, nogen der kan anbefales?

Teknisk er de alle sikkert lige gode. Tiscali og *især* Telia har
rod i deres regnskaber for tiden.

--
Bertel

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 19-08-02 19:22

"Bertel Lund Hansen" skrev ...

> Teknisk er de alle sikkert lige gode. Tiscali og *især* Telia
> har rod i deres regnskaber for tiden.

Jeg har brugt Image/Worldonline/Tiscalis 1049-løsning i flere år,
indtil jeg fik ADSL, og bruger den stadig fra sommerhuset og
lignende. Jeg ved ikke med regnskaberne, men teknisk kørte/kører
det upåklageligt. Jeg oprettede mig som kunde på nettet i sin tid.

Michael Kjærgård

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-08-02 22:39

Michael Kjærgård skrev:

>Jeg har brugt Image/Worldonline/Tiscalis 1049-løsning i flere år,
>indtil jeg fik ADSL, og bruger den stadig fra sommerhuset og
>lignende. Jeg ved ikke med regnskaberne

Jeg dømmer ud fra de problemer jeg har læst om i udbyder-,
forbruger og juragruppen. Jeg har to konti hos Tiscali som jeg
brugte på grund af de mailadresser man får adgang til (20 i alt).
Men i dag kan jeg hverken nedlægge dem eller ændre dem fordi
brugergrænsefladen er amputeret uvist af hvilken grund.

Jeg har haft Image og Worldonline som hovedudbyder. Dengang var
der ingen problemer.

--
Bertel

Fra : JH

Dato : 20-08-02 10:24

SB wrote:
> [...]
> Eksistere den mulighed stadig, og er de ligeglade med fra hvilket
> telefonnummer man ringer op fra. Og til sidst, nogen der kan

Jeg ville vælge get2net, du kan tilmelde dig via internettet.
Jeg brugte dem i flere år uden problemer (før jeg fik ADSL),
og du kan ringe op fra andre telefonnumre.
De har orden i både deres administration og support.

JH

Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-08-02 20:15

Jeg har sat en del abonnementer op for folk, og en udbyder der aldrig har
været problemer med er Get2net

Hold dig langt væk fra Tiscali for tiden er de vist inde i en "dårlig
stime" - som én tidligere i denne tråd har jeg også oplevet deres
regningsrod

/Morten