Radeon 9700 Pro - hvor?
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-08-02 15:41

Efter at havde læst et par test og fået bekræftet hvad foromtalerne
lovede så melder næste spørgsmål sig!

Hvor kan man købe det, hvornår og hvad koster det at få i hånden
(moms+told...).

Mvh

Bruno

PS. Mit pt. bedste bud må være at bestile det direkte hos ATI, men kan
man det som dansker?

Fra : wuffer

Dato : 19-08-02 16:11

den er lige kommet ind på edbpriser og der står:

Holm Data
Møllebakken 3
7600 Struer

http://www.holm-data.dk/

mvh wuffer

Fra : wuffer

Dato : 19-08-02 16:18

sorry læser som en dør der stod jo 9700 og det er 9000 holm-data sorry

mvh wuffer

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-08-02 16:22

wuffer wrote:
> sorry læser som en dør der stod jo 9700 og det er 9000 holm-data sorry
>
> mvh wuffer

Tak alligevel.

Mvh

Bruno

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-08-02 20:08

"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in

> Efter at havde læst et par test og fået bekræftet hvad
> foromtalerne lovede så melder næste spørgsmål sig!
>
> Hvor kan man købe det, hvornår og hvad koster det at få i hånden
> (moms+told...).

Jeg ved det ikke, men prøv inde på www.rage3d.com 's forum - der er i
hvert fald én svensker der har spurgt derinde om der var en i
USA/Canada der kunne købe et kort til ham og sende det til ham - og det
var der.
Der er garanteret også nogen derinde ved hvilke butikker der har kortet
og hvilke der sender til europa, som jo nok mere er det du er ude
efter.

Jeg har heldigvis en søster der rejser hjem fra New York om 1½ måned,
så jeg har en plan om at udnytte hende som pakæsel - men jeg tror jeg
køber et Radeon 9700 (ikke PRO) og clocker det så selv lidt højere. Man
er vel på SU

Flemming