Skabelon
Fra : Bengt Sørensen

Dato : 16-08-02 12:40

Hej,
Jeg har forsøgt at lave sider med frames som opfylder standarten
for XHTML, det vil ikke lykkes for mig.
Så jeg tænkte at det ville være smart atbruge PHP til at lave en
skakt i venstre side af vinduet.
Men hvordan gør man det????
Venlig hilsen Bengt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 16-08-02 12:59

> Så jeg tænkte at det ville være smart atbruge PHP til at lave en
> skakt i venstre side af vinduet.
> Men hvordan gør man det????

Du laver den i HTML, og inkludere den hvor den skal være med

http://dk.php.net/require eller
http://dk.php.net/require-once eller
http://dk.php.net/include eller
http://dk.php.net/include-once

mvh
Johan

Fra : Bjarke Freund-Hansen

Dato : 16-08-02 18:49

Bengt Sørensen wrote:
> [...]
> for XHTML, det vil ikke lykkes for mig.
> Så jeg tænkte at det ville være smart atbruge PHP til at lave en

Nu skal du huske at php "bare" outputter html, xhtml, css, osv. Men det
er da en mulighed fx at lave et stort table med 2 celler, hvor du så kan
lave en php include i venstre celle, af en side.

Hvad med af tilføje php til din signatur?

De her blev tilovers: ???

--
Greetings
Bjarke Freund-Hansen