Kager & Desserter
Fra : Brillat-Savarin

Dato : 18-02-01 19:51

OBS! Nye opskrifter den 18. februar 2001

KAGER & TÆRTER:
-oo-

Desirée Skære Kage á la Kgs. Nytorv
FEDTFATTIG

Drambuie -Kage (Desirèe, Hotel D'Angleterrre)
FEDTFATTIG

Fragilite Kage m. cognac (Hotel D'Angleterrre)
FEDER

Toska Kage m. kogt trøffel (Hotel D'Anglterre)
FEDER

Royal Tærter (Hotel Royal)
FEDER

Diplom Skærekage (Hotel Royal)
FEDTFATTIG

Sachertærte (Hotel Sacher, Wien)
FEDER

Saint-Honoré tærte (Tivoli Conditoriet)
FEDER

Chocolade Orange (Desirée, Hotel D'Angleterre)
FEDER

DESSERTER:
-oo-

Peter Heering Fromage (Cherry Heering) (Hotel 3 Falke)
FEDER

Fløderand (Hotel D 'Angeterre)
FEDTFATTIG

Savarin (Hotel D'Angleterre)
FEDTFATTIG

Jordbær -Soufflé (Langelinie Pavillonen)
FEDTFATTIG

Kold Grand Marnier Soufflé (Hotel Imperial)
FEDER

Mocca Is Soufflé á la Tolstrup
FEDTFATTIG

Mandelrand á la Kgs. Nytorv
FEDTFATTIG

Oste Soufflé á la Tolstrup
FEDER

Banan Flambé (Hotel Imperial)
FEDTFATTIG

Karamelrand á la Gaston Lenôtres
FEDTFATTIG

Rødgrød med fløde (Hotel Frydendal)
FEDER

etc ect...,

Med venlig hilsen og velbekomme!
Brillat_Savarin@dessertforum.dk
Evnevangen 66, Aarhus

*Besøg min hjemmeside: http://fransk_undertøj.dk/opskrifter

*Sorry, but our web site isn't up yet.

Fra : Neta & Peter

Dato : 21-02-01 08:41

ROFL

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 23-02-01 05:16

"Neta & Peter" <pwesth@hum.ku.dk> skrev i meddelandet:

> ROFL

"ROLF" det er da vist godt nok titlen på et interaktivt forbrugerprogram
for unge, som hedder Rene Ord For Lommepengene

Er du jyde, el. hvad fa... har det med kager & desserter at gøre¿¿

--
Mvh.
Peter W. Bosse

med småt...
Jeg ved da godt, at det også kan betyde, -at man ligger og ruller rundt
på gulvet af grin, ha-ha - 'Rolling on the floor laughin'.

Fra : Sten Hansen

Dato : 22-02-01 15:03

"Brillat-Savarin" <peterw.bosse@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> OBS! Nye opskrifter den 18. februar 2001
>
> KAGER & TÆRTER:
>
> *Besøg min hjemmeside: http://fransk_undertøj.dk/opskrifter
>
> *Sorry, but our web site isn't up yet.

Hej Peter,

hvornår kan vi komme til at se alle disse "slankende opskrifter"?

mvh
Sten