Adsl - email fra anden emailadresse
Fra : DortheAa

Dato : 16-08-02 06:53

Hej Jeg har lige fået adsl og er glad for det. Men da jeg har en del
bestyrelses arbejde der foregår via mail - derfor skulle jeg gerne
stadig kunne modtage mails fra en anden emailadresse og fra en anden
server.

Men hvordan sætter jeg outlook express op til at modtage emails fra både
min nye email adresse og de to gamle emailadresse fra to andre
udbyder/server ???

Og et andet spørgsmål er at den brugte pc jeg har købt er sat op i
tidligere ejers navn så hvis jeg vil sende fax så skriver
den automatisk tidligere ejers navn - hvad gør jeg - skal jeg formatere
og køre programmerne ind igen ? Eller er der en lettere måde at gøre det
på ??

MVH Tara

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper KA

Dato : 16-08-02 11:31

DortheAa wrote:

> Men hvordan sætter jeg outlook express op til at modtage emails fra
> både min nye email adresse og de to gamle emailadresse fra to andre
> udbyder/server ???

èn mulighed er at sætte din konto hos udbyder b op til, med tilhørende
brugernavn og password, at hente post via udbyders b`s pop3 server
og sende post gennem udbyder a`s smtp server .. men dette fungerer kun
hvis b tillader kunder fra a at hente mail.

en ande nmulighed er at videresende post fra udbyder b til en konto hos
udbyder a .. igen kun muligt hvis udbyder b har denne service.

Regards