endelig!!
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-08-02 22:39

nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen og fået oprettet et album på
www.dk-fritif-dyr-kat.dk
der er nogle billeder af mine dejlige kræ og så har jeg tillladt mig at
smide et par stykker af nogle ret spændende kradsetræer/søjler jeg så på et
kræmmermarked i fredericia forrige weekend.......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-08-02 22:40

Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:
> nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen og fået oprettet et
> album på www.dk-fritif-dyr-kat.dk

ej... tastespasser er jeg også...
www.dk-fritid-dyr-kat.dk sæfølig.....
--

Fra : Jette

Dato : 16-08-02 06:05

"Sabina Hertzum" skrev:
> [...]
på et
> kræmmermarked i fredericia forrige weekend.......

Dejligt at du endelig fik gjort noget seriøst ved det *S*

Var lige inde og kigger på de søjler... kan du huske hvad de kostede?

Mvh. Jette

Fra : Lene

Dato : 16-08-02 10:21

Jette wrote:

>Var lige inde og kigger på de søjler... kan du huske hvad de kostede?

Hej Jette...

Nu er jeg jo ikke Sabina, men jeg svarer lige alligevel Jeg ved
ikke, hvad de koster, men jeg ved, at det er Birma opdrætter Kirsten
Madsen, som laver dem og sælger dem. Hun har en kattebutik i Haderslev (
med mange fine katteting ), som hedder Cat Walk, hvor hun sælger dem
fra. Hun har ofte en stand med på udstillinger, hvor man også kan købe
dem

>Mvh. Jette

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-08-02 10:27

Lene <Lene_lock@gmx.net> wrote:

> [...]
> Haderslev ( med mange fine katteting ), som hedder Cat Walk, hvor hun
> sælger dem fra. Hun har ofte en stand med på udstillinger, hvor man

hov*G* hvis man nærstuderer det ene billede hænger der faktisk en seddel
øverst i standen hvor der står "Cat Walk"*G*
hi.. jeg vidste ikke det var en butik*GGG*

hehe... og en hurtig søgning på google gav dette resultat :
http://www.lidenkirsten.dk/

--

Fra : Mette B

Dato : 16-08-02 06:07

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

et
> kræmmermarked i fredericia forrige weekend.......

Hej Sabina.

Nej hvor sjovt. Sådan et kradsetræ købte mine forældre af en opdrætter for
omkring 7 år siden og det er første gang jeg ser dem andre steder.
Hvor meget kostede de?

Mange hilsener Mette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-08-02 06:23

Mette B <mette@hotmail.com> wrote:
> Hej Sabina.
>
> Nej hvor sjovt. Sådan et kradsetræ købte mine forældre af en
> opdrætter for omkring 7 år siden og det er første gang jeg ser dem
> andre steder. Hvor meget kostede de?

hej jette og mette*G*
jeg svarer jer lige under et da i spørger om det samme*G*

jeg kan sæfølig ikke huske det*G* det var en lyngennemgang af markedet og
jeg så dem kun ret flygtigt....
men en nærstudering af billederne fortalte mig at den mindste af søjlerne
koster 400 kr....
og kæresten siger at størrelserne op af koster 7 og 900 kr*G*
men af en eller anden årsag har jeg en forestilling om at den store er
dyrere end de 900.... men jeg kan helt ærligt ikke huske det sorry*G*

--

Fra : Jette

Dato : 16-08-02 07:03

"Sabina Hertzum" skrev:
> [...]
> men af en eller anden årsag har jeg en forestilling om at den store er
> dyrere end de 900.... men jeg kan helt ærligt ikke huske det

Fint nok, Sabina ... så har vi da en idé om prisniveauet

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-08-02 20:56

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> writes:

> søjlerne
> sorry*G*
>
> Fint nok, Sabina ... så har vi da en idé om prisniveauet

Ellers kig på www.likita.dk hvor jeg købte Melissa's

OG det er en ret flot butik hun har, kommer jævnligt forbi..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa