Elvis Presley
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-08-02 21:34

Torben Bille var i Tv2 nyhedernes "Focus" i aften. Han omtalte at han var
glad for Elvis`s musik og omtalte den nye musik som "hul designerpop som
ingen ende vil tage".
Jeg tror nu ikke at han behøver at være så pessimistisk. Vi ser da på den
danske salgsliste for musik, at slagermusikkken stormer frem i Danmark. Det
ser ud til at det er en ny trend blandt befolkningen. Den nye såkaldte "hule
designerpop som ingen ende vil tage" er nok på retræte stille og roligt. Jeg
plejer nu at kalde det "tæppebankermusik", men det er jo det samme.
Slagermusikken kan nu besætte de allerøverste salgslistepladser. Heidi
Hauge er nr. 4 og Freddy Brech er nr. 11 eller 12. Salgslisten står trods
alt for at blive stormet fra både Tyskland og Norge med god slagermusik.
Tyskeren Fredduy Brech hjælper os med at få mere dansktopmusik, men bare på
tysk. Vi takker ham ved at overfalde cd-hylderne over hele landet. Ja inden
længe vender danskernes musiksmag nok tilbage til tiden dengang hvor en
slager var en slager. Noget som hele landet sang med på i vilden sky.

Hilsen Åge

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 16-08-02 06:59

*snip samme rille som den sidste måneds tid*

> Hilsen Åge

En eller anden, skub lige til Åge... hans plade kører i samme rille....

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 16-08-02 17:10

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> En eller anden, skub lige til Åge... hans plade kører i samme rille....

Alle Åges plader kører i samme rille...

Simon

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 09-09-02 21:29

"Simon Hiort-Lorenzen" <bulk@NOSPAMhilo.dk> wrote:

>Alle Åges plader kører i samme rille...

99,9999999% af alle plader har én rille på hver side.
Åges har alle et hak i rillen efter 1 minut og 12 sekunder. Der sidder dum klat som
gør at hans pick-up hopper heeelt ud i kanten igen.

Og hans CD'ere er så ridsede at......

-breiler

Fra : kautaq

Dato : 16-08-02 23:25

Åge Halldorsson wrote:
> Torben Bille var i Tv2 nyhedernes "Focus" i aften. Han omtalte at han var
> glad for Elvis`s musik og omtalte den nye musik som "hul designerpop som
> ingen ende vil tage".

Torben Bille er et fjols, og det har han altid været.
Det musik han systematisk rakkede ned dengang han var kendt
som aktiv musikjournalist og forfatter - især i 80'erne -
er i dag anerkendt og dyrket af folk der holder af genial
rock og popmusik.

There's a time to live and a time to die,
I smoke Elvis Presley's toenails when I wanna get high!

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-02 23:55

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4b671dcad7kautaq@post2.tele.dk...

> [...]
> som aktiv musikjournalist og forfatter - især i 80'erne -
> er i dag anerkendt og dyrket af folk der holder af

_______

Genial rock og popmusik = ikke andet end en stor lydforvrængning eller
computeranimation.
Torben Bille lyder da til at have et fornuftigt syn på musik. men hvem er
han egentlig og hvad står han for musikalsk. Jeg kender ham ikke og har
aldrig hørt om ham tidligere. Er der nogen som kan fortælle om ham.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-08-02 10:22

> [...]
> han egentlig og hvad står han for musikalsk. Jeg kender ham ikke og har
> aldrig hørt om ham tidligere. Er der nogen som kan fortælle om ham.

Hej Åge

Har de ikke smidt dig ud endnu Hvad er det for noget, det der geniale
pop musik. Jeg troede da de smed ranglerne da de kom ud af kravlegården.
Er det fordi de ikke er gamle nok. Jeg ved ikke hvorfor Åge, men jeg har en
sjov opfattelse af, at vi to er rimeligt alene herinde.....Eller er de andre
bare for generte til at deltage....Sjovt nok indtager nogle af vore
favoritter listerne, men det er stadig os der er helt galt
afmarcheret...Hvordan ser det ud for dig Åge, kan du få det til at hænge
sammen.... Når jeg nu er her, og vi har alle de kloge hoveders
opmærksomhed.....Så Se Lige Her.....Dave Dee & Marmalade slog pjalterne
sammen for nogle år siden, og havde forrygende success i UK, er der nogen
der ved om der kom nogle plader ud af det.....Jeg håber det, for da jeg
hørte dem live, var det bare helt forrygende....Mine små hår på ryggen har
ikke lagt sig siden, så jeg går stadig og stritter som et pindsvin.....Og så
kommer Åge drønende, og skriger " Se drenge, det var Fa.... Musik med STORT
M.

Hilsen Benny