Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
MIT GRAFIKKORT LÅSER!!!!
Fra : MC

Dato : 15-08-02 14:44

Jeg kører med et Ge-force 4 mx 440 (Daytona) på et Asus K7M motherboard med
AGP x 2 og en 550mz Athlon power by en 250w strømf. Jeg har prøvet alt lige
fra re-installation til at skifte driver, ram, lydkort. Jeg har lideledes
prøvet at sætte et andet tilsvarende grafikkort i maskinen.....problemet det
samme. Kortet låser efter 5 - 10 min. Hvad er problemet?????

Kan du / i hjælpe vil det være overfedt....

Hilsen MC
mc@juhuu.dk

Fra : TB303

Dato : 15-08-02 15:03

MC <mc@juhuu.dk> skrev i news:3d5bb03b$0$262$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> [...]
det
> samme. Kortet låser efter 5 - 10 min. Hvad er problemet?????
>
> Kan du / i hjælpe vil det være overfedt....

Hvad chipset er der på dit bundkort??? Er det ALI(alladin) så kunne det være
årsagen.Har selv et gammelt Socket7 bundbrædt med ALI chipset og kan ikke få
Nvidia kort til at køre .Den låser også på forsk.tidspunkter.
Se mit indlæg her i denne ng:
GF2MX200 vs ALIchipset????

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 15-08-02 15:14

"MC" <mc@juhuu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> samme. Kortet låser efter 5 - 10 min. Hvad er problemet?????
>
> Kan du / i hjælpe vil det være overfedt....

Sørg for at have nyeste BIOS på bundkort og måske liiige tjek PSU´en, lidt
få watt, men har da selv kørt med et Geforce på en 235 w og et Abit K7
bundkort. G4 er måske lidt overkill til dit system...

Peet
DK