Gambia
Fra : Henrik Høgh

Dato : 15-08-02 09:50

Hej alle.

Vi skal til Gambia til Februar. Jeg er klar over vi skal vaccineres, men er
der andet vi skal være opmærksomme på.
Bare svar. Alt har interesse.

--
Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : max

Dato : 15-08-02 13:15

"Henrik Høgh" <henrik@hogh.net> wrote in message
> Hej alle.
>
> Vi skal til Gambia til Februar. Jeg er klar over vi skal vaccineres, men er
> [...]

Sengelus )xmax',',',',',',',',',',

Fra : Coppi

Dato : 15-08-02 21:22

Hej Henrik.

Ja, I bliver i hvert fald en uforglemmelig oplevelse rigere.
Vi har været flere steder, men Gambia er helt specielt.

Husk at tage den lokale færge over floden.
Tag ud og se krokodillerne i den hellige dam.
Tag en tur med en af de ( utallige )guider, som ikke er til at blive fri
for. Vælg en af de ældre, som ikke snakker så meget.
Lad være med at fortælle guiden hvilket værelsesnummer du har, ellers kan du
risikere de står uden for døren på alle tider af døgnet rundt.
Rejseselskabernes 3 dages tur på floden er en oplevelse.
Væn dig til at blive snydt, så vandet driver af dig, af alle!!!

Når alt det her er sagt, så er gambia nok den ferie vi snakker mest om, her
i huset.
For meget, alt for meget præget af turister og alligevel så gennemgribende
anderledes og spændende.

Så glæd jer, men vær forberedt på en MEGET anderledes holdning til livet.

coppi

Fra : Ingrid

Dato : 16-08-02 09:46

> Vi skal til Gambia til Februar. Jeg er klar over vi skal vaccineres, men
> [...]

Hej Henrik

Det er en god ide at tage myggenet med.

Jeg var i Gambia/Senegal i januar 2002.
Du kan læse om min Gambia/Senegal rejse her :
http://www.ingridonline.dk/travel/senegal.asp
Og se billeder her : http://www.ingridonline.dk/travel/timages.asp

Go' fornøjelse i hvert fald, det er en oplevelse !

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...