mad + krooplevelse
Fra : Natascha og Kim

Dato : 18-02-01 18:00

Hejsa.

Har lige brug for lidt hjælp. Vil gerne på et weekendophold sammen med
kæresten i stil a la Falsled Kro; dvs. god mad og dejlige omgivelser. MEN vi
vil helst et sted på Sjælland (da vi samtidig skal besøge venner i Kbh). Jeg
kender dog absolut ingen steder i området - er der nogle, der kan anbefale
et godt sted??

På forhånd tak
NJ

Fra : Anita Christensen

Dato : 19-02-01 07:11

Hej med jer.

Jeg vil foreslå det hyggelige familiested Hotel Dalby i byen Dalby, hvor
køkkenet er fint, og til en pris der kan klares af almindelige mennesker.
Omgivelserne er mest som en stor have, med græs og buske.

Hilsen Anita

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 19-02-01 09:52

Natascha og Kim wrote:

> [...]
> kender dog absolut ingen steder i området - er der nogle, der kan anbefale

"Den gyldne hane" i Odden Havn. (Bemærk: Ikke færgehavne ude på spidsen,
men byen halvvejs ude af Sjællands Odde.)

Elverdamskroen v. Tølløse har også et ganske godt ry.

--
Kristian Damm Jensen | Feed the hungry. Go to
kristian-damm.jensen@capgemini.dk | http://www.thehungersite.com

Fra : Bro

Dato : 20-02-01 01:31

-----klip------
> "Den gyldne hane" i Odden Havn. (Bemærk: Ikke færgehavne ude på spidsen,
> men byen halvvejs ude af Sjællands Odde.)

Ja, - det var netop det sted jeg ville foreslå!
SUPER-godt...især deres fiskeretter kan anbefales, og hvis man
tager færgen Æbeltoft-Odden, kan det jo ikke være nemmere.
Den Gyldne Hane er dog en laaang køretur værd.

V.H.Bro

Fra : Natascha

Dato : 20-02-01 09:22

Tak for de gode råd...men den Gyldne Hane har vinterlukket indtil 1.4.,
såe...så ellers godt ud.
Andre forslag??

Mvh Natascha