fly spil
Fra : Jesper

Dato : 14-08-02 17:20

jeg vil gerne igang med nogle flyspil. ikke simulatorer, men nogle med noget
skyderi i.
enten kampfly eller helikoptore.

er der nogle der øse af deres erfaringer. spillet skal være rimeligt nemt at
gå til jeg gider ikke læse 300 sider for at komme igang.

pft

jesper

Fra : Silver

Dato : 14-08-02 19:50

M.I.A : et halvgammelt men stadig meget sjovt arcade heli shooter som
foregår under vietnam krigen.

Wings Remastered : Det gode gamle Wings til amigaen som Cinemaware i disse
dage udgiver i en remastered udgave, det er osse ren action uden for meget
dingeldangel.

RC indoors Helicopter sim : Et helicopter sim hvor du skal flyve rundt i et
hus og gennemføre forskellige stunts, det er meget sjovt men nok mere
henvendt til det lidt yngre publikum.

A-10 Cuba : en osse ret gammel men god fly sim, meget nemt at gå til og
utrolig skægt at spille.

EuroFighter Typhoon : nyt flight sim som lige er kommet i en udvidelse, det
er en reel fly sim men med en vis arcade over sig.

Team Apache : en af de bedste seriøse og nemme helikoptere sims, det er flot
og nemt at gå til og det giver mange gode timers flyvning.

Og så det som jeg spiller konstant!....TADADADAAAAA!...
Operation Flashpoint, der kan du flyve næsten alle fly og helikoptere i
verden da folk bliver ved med at lave addons til det, og det er nemt at gå
til, især online spil er meget skægt, en jeg har prøvet gik ud på at man
startede på hver sin ø hvor der lige foran en står 10 cessna fly som man
skal flyve over til fjendens ø i og så bombe dem, skide skægt!.. :D

Der er sikkert mange andre gode som jeg bare ikke lige kan komme på nu.

Håber du kan bruge noget af det, jeg vil især anbefale Wings og Operation
Flashpoint, wings skulle være lige på trapperne mener jeg.

Mvh
Silver

Fra : The Phantom

Dato : 17-08-02 09:46

comanche 4 er et rent action heli spil uden de storer dikkedare og med pæn
grafik