FrederiksbergNettet
Fra : David T. Metz

Dato : 14-08-02 16:20

Nogle der har mere info end det der fremgår af
www.frbnet.info

Eller vurderinger af om der er gået Dixa i den ...
De har en prisliste, der siger Kr 400/md for fri fastnettlf. og
10Mbit/10Mbit-internet ....

David

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 16-08-02 18:33

dtm.ioa@du_kan_tro_nej*cbs.dk writes:
>Eller vurderinger af om der er gået Dixa i den ...
>De har en prisliste, der siger Kr 400/md for fri fastnettlf. og
>10Mbit/10Mbit-internet ....

Jeg fik en avis ind ad døren forleden dag, hvor der stod meget fine tanker
og idéer - og det ser ud til, at kommunen er med inde over projektet. Så
helt DixaNet kan det vel ikke være?

Jeg har i hvert fald forhåndstilmeldt mig. Eneste ulempe er, at man er
andelshaver. Håber ikke, det betyder, at man er medansvarlig ved et
eventuelt krak el. lign.

Men hvis nogen ligger inde med info, så del dem gerne med os...

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-08-02 23:23

On Fri, 16 Aug 2002 19:33:12 +0200, "Kasper Hyllested"
<hyllested@net.dialog.dk> wrote:

>Eneste ulempe er, at man er
>andelshaver. Håber ikke, det betyder, at man er medansvarlig ved et
>eventuelt krak el. lign.

Sikkert ikke, men det kan godt ske at man er det, det kommer an på
hvilken form for andelselskab der er tale om.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Leonid

Dato : 18-08-02 14:52

On Wed, 14 Aug 2002 17:20:02 +0200, "David T. Metz"
<dtm.ioa@Du_Kan_Tro_Nej*cbs.dk> wrote:

>Nogle der har mere info end det der fremgår af
>www.frbnet.info

Jeg kan ikke forstår om det er kun for dem bor i Frederiksberg kommune
eller også for andre? F.eks. Nørrebro?

Fra : David T. Metz

Dato : 18-08-02 15:58

"Leonid" skrev

> Jeg kan ikke forst?r om det er kun for dem bor i Frederiksberg
kommune
> eller ogs? for andre? F.eks. N?rrebro?

Jeg tror kun det gælder Frederiksberg.

David
PS: slå lige over på et mere normalt tegnsæt - du bruger kyrillisk i
en dk.-gruppe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-02 16:11

Sun, 18 Aug 2002 15:51:58 +0200, skrev Leonid
<leonid@memonet.ru>:

>Jeg kan ikke forstår om det er kun for dem bor i Frederiksberg kommune
>eller også for andre? F.eks. Nørrebro?

På forsiden står

Velkommen til FrederiksbergNet

- er nettet for transport af data (bl.a. internet, telefoni) i
Frederiksberg Kommune.

Så det er vel kun for frederiksbergensere.

Fra : Kristian_Sorensen

Dato : 18-08-03 23:30

Hej

Jeg kan fortælle at det kun vil blive udbudt til folk på Frederiksberg.

Ang. spørgsmålet om hæftelse: Selskabet er som tidligere nævnt et
andelsselskab. En andel koster 1000,- og dette er den værdi man som
andelshaver hæfter med. Det vil sige at man hæfter med de 1000,- man har
"indskudt" som andelshaver. Hverken mere eller mindre.

Mvh.
Kristian Sørensen
FrederiksbergNet a.m.b.a.

http://www.kandu.dk/