Mangler der indlæg hos TDC?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-08-02 16:11

Hej alle

Jeg fik en notits om at TDC's newsserver, dtext.news.tele.dk,
ikke optager mine indlæg. Det er jeg da ked af at høre.

Er det rigtigt, gælder det også deres andre newsservere, er det
et generelt problem, og bliver der arbejdet på sagen?

--
Bertel

Fra : Per Bau

Dato : 14-08-02 16:26

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Jeg fik en notits om at TDC's newsserver, dtext.news.tele.dk,
> ikke optager mine indlæg. Det er jeg da ked af at høre.

Dette har jeg da lige hentet på dtext.news.tele.dk

/Per

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 14-08-02 17:51

Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> posting:

>Jeg fik en notits om at TDC's newsserver, dtext.news.tele.dk,
>ikke optager mine indlæg. Det er jeg da ked af at høre.

Som sådan tror jeg ikke, det kun gør sig gældende ved dine indlæg.
Har set en del indlæg fra dig af på det sidste.

Har på fornemmelsen, at indlæg mangler (på dtext), men som et helt
konkret bevis på manglende indlæg har jeg kun

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: Ukendt.

http://www.smr-usenet.com/images/license.gif

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-02 22:08

Dette er en test

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-08-02 22:24

Stone skrev:

>Dette er en test

Tests er kun til irritation i en debatgruppe.
Brug venligst dk.test til den slags.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/