Ibm wireless keyboard and mouse kit på en ~
Fra : Poul S.

Dato : 14-08-02 14:59

Hej

Er der nogen af jer, som har erfaringer med subj. ?

Hardwaren fungerer, men jeg kan ikke få "keyboard-kontrolpanelet (det der
angiver om batterier er fladt, om num-lock er tændt osv.) til at virke fuldt
ud.
Status for Num-lock mfl. kan ses, men ikke batteristatus. Har prøvet at
skifte kanaler. Hjalp ikke.

Mouse-suite fra IBM er installeret, men det eneste sted jeg kan se det er i
tilføj/fjern programmer. Der er intet i "programmer" eller i kontrolpanel.

Jeg har hentet de seneste opdateringer fra IBM´s hjemmeside.

Under USB-controllere i enhedshåndtering står der korrekt "IBM rapid access
wireless keyboard" og driverproducenten er IBM. Men under mus og tastatur
står der hhv. Logitech og Microsoft.

Gode råd modtages gerne.

v.h.

Poul

Fra : Pita

Dato : 21-08-02 17:25

"Poul S." <xxx@privat.dk> wrote in message
> Hej

Hej svigerfar

> Er der nogen af jer, som har erfaringer med subj. ?

Nej, dog ikke

> [...]
> Mouse-suite fra IBM er installeret, men det eneste sted jeg kan se det er
> tilføj/fjern programmer. Der er intet i "programmer" eller i

Det er heller ikke alle drivere og musesoftware der gør lige som Mouseware
fra Logitech og ligger så under egenskaber for mus, men sjovt nok er det de
fleste.

> Jeg har hentet de seneste opdateringer fra IBM´s hjemmeside.

IBMs side er noget bras - det er ikke til at finde rundt på siden.

> Under USB-controllere i enhedshåndtering står der korrekt "IBM rapid
access
> wireless keyboard" og driverproducenten er IBM. Men under mus og tastatur
> står der hhv. Logitech og Microsoft.

Ja kan forstå der står Microsoft, men ikke Logitech. Andre i gruppen der kan
svare på hvorfor?

Jeg ville nok prøve at måske kontakte firmaet det er købt af.
Reklamations garantien gælder jo også på software - apparatet er købt
underforudsætning at det virker 100% også til Xp. Og så er det salgsfirmaets
problem. Måske prøve at kontakte supportafdelingen på henholdsvis IBM og
firmaet.
Hvis det heller ikke virker er der ikke andet at gøre end at sende et
billede af Helle, evt. Mette, og så håbe på at pengene kommer retur og så
købe et andet keyboard.

Måske var de.edb også et sted at spørge, da dette blander lidt soft- og
hardware problemer.

--
Lasse aka Pita