E-Mail
webnoob 5265
Imap > Fejlmelding fra mailserveren > løsn~
Fra : Manon

Dato : 18-02-01 15:54

Kan i fortælle mig om det er en fejl i vores Outlook 2000 opsætning eller en
fejl på mailserverne der gør at jeg modtager denne fejlmelding hver eneste
gang jeg henter mail?

=======================start=============
Serveren har rapporteret om et bruger ID, der ikke overholder
IMAP-standarden.
Dette skyldes som regel en serverfejl, og programmet virker muligvis ikke
korrekt fremover.
Detaljer:
MsegSeqNum 1. New UID 239, Prev UID:0, Next UID: 196
Konto *navn* & *navn*
Protokol: IMAP
Server mail.domæne.dk
Port: 143

\manon

Fra : Manon

Dato : 21-02-01 17:46

Har fundet en anden NG gruppe der måske kan svare på spm.