Adgang til news-server ?
Fra : Per Michael Bækgaard~

Dato : 25-12-00 16:07

Jeg har igennem lang tid abonneret på en svensk server. Nu har jeg
fået Adsl (NetExpres) og pludselig får jeg følgende fejltekst :

502 access denied <unknown@ip178.boanxx3.adsl.tele.dk>, you do not have
connect permissions in the nntpcache.access file.

Konfiguration:
Konto: news.netlink.se
Server: news.netlink.se
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): 0
Fejlnummer: 502
Programkode: 800ccca0

Er der nogle som kan hjælpe ?

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-12-00 23:41

"Per Michael Bækgaard Pedersen" skrev

> [...]
>
> 502 access denied <unknown@ip178.boanxx3.adsl.tele.dk>, you do
> not have connect permissions in the nntpcache.access file.

Serveren fortæller dig, at du kan springe i havet, den vil ikke
lukke dig ind.

Skriv til serverejeren og bed om lov til at bruge den.

Med venlig hilsen

Peder