HVAD ER DET?
Fra : Erling Vester Jacobs~

Dato : 13-08-02 11:31

Er der nogen, der ved, hvad en "Br.Br." er?

FT 1801, København, Staden, Nørre Kvarter, Matr. 155, 702,
Andreas Skou, 48, Gift, Br. Br.,
Berthe Hansen, 40, Gift, g Andreas Skou,
Ellen Skou, 11, Ugift, Fader Andreas S,
Anne Kirstine [Skou], 5, Ugift, Fader Andreas S,
Mette Cathrine [Skou], 3, Ugift, Fader Andreas S,
Peter Mathisen, 25, Ugift, Br.Br. Karl,
Hansine Hansdatter, 23, Ugift, Tj. Pige,
Christian Harpe, 33, Ugift, Stolemagermester,

VH

Erling Vester Jacobsen

Fra : DyrlundBøg

Dato : 13-08-02 11:45

Mon ikke det er en BrændeviinsBrænder.
vh
Johnny Bøg, Ribe.

Fra : Ole Grau

Dato : 13-08-02 11:39

Hej

Hjørring

"Erling Vester Jacobsen" <erling@jp.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ved, hvad en "Br.Br." er?
>
> FT 1801, København, Staden, Nørre Kvarter, Matr. 155, 702,
> Andreas Skou, 48, Gift, Br. Br.,

Måske en Brændevins-brænder?

Ole Grau

Fra : Erling Vester Jacobs~

Dato : 13-08-02 15:03

Kære Johnny Bøg og Ole Grau,

Jeg tror, I har ramt plet. Tak for hjælpen.

VH

Erling Vester Jacobsen