"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> skrev i en meddelelse
news:3d582a0d$0$88384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg ved ikke om i kan huske at jeg for over en måned siden skrev om min
> skærm, som jeg havde bestilt og købt hos IT-Butikken.
Jo, det kan vi godt.
> Nu har jeg i midlertid kontaktet dem 5 - 6 gange på mail - hvor de hele
> tiden siger at den lige er på trapperne. Og pr. telefon 3 gange hvor jeg
> bliver fortalt at den er "lige på trapperne" - men de havde en kæmpe
> "pukkel" efter ferien som lige skulle arbejdes af...
>
> Hvad hjælper det mig - jeg betalte min skærm for over en mdr. siden.
3025,-
> kr + 125 til returporto...
Det hjælper dig ikke, men du må da have forståelse for, at de har en lille
pukkel fordi de har holdt ferie (hvilket de jo er i deres gode ret til).
Det kan jo være at puklen skyldes at de har sendt mange varer forkert
Tingene skal nu en gang tages en af gangen. De har så valgt at sige at
sagerne bliver taget i den rækkefølge som de kommer ind. Det er måske ikke
god service, overfor nogen, men det sikrer at ingen sager bliver skubbet i
baggrunden i lang tid.
Jeg har selv arbejdet på et lager hvor vi pakkede 60-70 hver (læste en
artikel i PCplanet, IT-butikkens lagerarbejdere pakker over 200 pakker om
dagen, så vidt jeg husker), man laver fejl nogle dage og det er yderst
beklageligt. Hvilket serviceniveau man vælger til udbedring af disse, er jo
så helt op til den enkelte butik.
Der er måske endnu en grund til at du ikke har modtaget din skærm. Du er jo
ikke den eneste kunde IT-Butikken har, de får måske 1000 henvendelser på en
dag. Man kan så godt forstå at de glemmer ham den sure stodder (igen noget
med serviceniveauet) med skærmen og sender nogle flere varer ud så de kan
tjene nogle flere penge.
> Hvor er det dog irriterende. Nu har jeg sendt dem endnu en mail, hvor jeg
> beder dem om hurtigst muligt at sende mig min skærm - Hvis de da magter at
> finde den rigtige model - eller også sende 3025 + 125,- kr. retur til mig.
> På check... Så kan jeg da købe den et andet sted...
Hvorfor ikke møde op personligt og spørge om lov til at snakke med chefen
(det er ret effektivt). Tag evt en sovepose med så du kan campe i butikken
til du får udleveret din skærm.
> Pyyyha! Så fik jeg luft...
Og du har fundet ud af hvor du ikke skal handle mere - forhåbentlig.
Husk på at man kommer langt med en lille smule venlighed også selvom man er
stiktosset.
Jeg har ikke noget med IT-Butikken at gøre, jeg synes bare alle sager
fortjener at blive set fra 2 sider.
--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.