Fritid.dyr.kat slettet fra Sunsite??!!
Fra : Per Gade

Dato : 12-08-02 22:03

Bedst som jeg var ved at sende et indlæg til gruppen, meddelte Outlook, at
jeg ikke havde ret til at sende til dk.fritid.dyr.kat.
Derefter forsvandt nyhedsgruppen fra oversigten?! Og nu eksisterer den slet
ikke, hvis jeg søger den blandt nyhedsgrupperne (dk.fritid.dyr eksisterer,
men altså ikke kattegruppen).

Jeg forstår ikke et suk????!!!!
Heldigvis kan jeg da anvende TDC - så må jeg bare finde mig i at hedde Per.

Mvh. ELSE.

Fra : Eva

Dato : 12-08-02 22:13

Hej Else.
Har også lige prøvet og fik samme svar som du. Mærkeligt....
Kan heller ikke sige hvorfor, men så er det da godt at TDC virker.
Ville da nødig undvære gruppen.
Hilsen Eva
Per Gade <pergade@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d5822e4$0$27657$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : \(2610 \)Jan R.

Dato : 12-08-02 22:26

Samme problem her
Skriver derfor under Mandens navn...
Undskylder også, hvis mit svar til Else ang fliser i udstillingsburet er
kommet to gange...

Mvh Ann K

Fra : \(2610 \)Jan R.

Dato : 12-08-02 22:28

Hmmm - faktisk gælder det ALLE nyhedsgrupper fra Sunsite???? Mystisk...

Mvh Ann K

Fra : Sander

Dato : 12-08-02 22:32

"(2610 )Jan R." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm - faktisk gælder det ALLE nyhedsgrupper fra Sunsite???? Mystisk...
>
> Mvh Ann K

Samme her. Jeg ville sykroniserer og så forsvandt alle de grupper jeg
abonnerer på. Beskeden lød: Du abonnerer ikke på nogen grupper i Sunsite og
så forsvandt alle grupperne. Startede Outlook op igen og så var Sunsite også
pist væk..... ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 12-08-02 22:39

Denne besked er skrevet via sunsite.dk - Jeg har ikke nogen problemer med
den.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-08-02 22:40

In article <3d5829b9$0$27695$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Sander
<Sander@tjekmig.dk> wrote:

> [...]
> så forsvandt alle grupperne. Startede Outlook op igen og så var Sunsite også

Mjah - jeg oplevede en slags "træghed" når jeg ville hente nye beskeder
ind i en periode. Men nu virker det tilsyneladende igen

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Per Gade

Dato : 12-08-02 22:48

Næh, det er tværtimod slet ikke dukket op endnu - ??

/ Else.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-08-02 23:01

Fatter ikke en rygende hattefis. De to breve jeg skrev til dig Else om
Tåstrup vises fint hos Sunsite men er nowhere to be seen hos TDC. For slet
ikke at tale om, at jeg også fik den suspekte meddelelse, da jeg svarede fra
news.inet.tele.dk.

There's something rotten in the state of Denmark, og det er ikke kun hvad
der kommer ud af vores kære små dyr *G*

M.v.h.
Lise (der også oplever adskillige stinkadorusser om dagen, eftersom Yazoo er
så sød ikke at dække til efter sig *G*)

Fra : Lars Dahl

Dato : 12-08-02 22:41

Hej.

Jeg havde samme problem. Jeg nulstillede derefter listen og voilá - jeg
kunne gemme mine abstinenser langt væk *S*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-08-02 22:56

Tak for tippet. Efter nulstilling kan jeg osse være med igen.
/Else.

Fra : Broxgaard

Dato : 13-08-02 06:26

Ser da ud til at virke..

Fra : Broxgaard

Dato : 13-08-02 06:27

Jeg har lige prøve at skrive fra susite og jeg kunne godt sende fra den..

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-08-02 07:45

HM jeg bruger også sunsite, ingen problemer her, er
I sikre på at det ikke er kattene der føler sig oversete og
"piller" ved pc'en

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva

Dato : 13-08-02 10:05

Mærkeligt mærkeligt.
I går virkede den ikke, men efter nulstilling virker den fint igen.
Så tak for tippet.