Shoot the dog!
Fra : Andrew

Dato : 12-08-02 19:55

Hej

Er jeg den eneste der synes at Georg Michaels nye video til hans single
"Shoot the dog" er overfed. Det er den sjoveste video nogensinde!

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Jesper Barrit

Dato : 12-08-02 20:20

Andrew wrote:

> [...]
>
> Mvh Anders
>
> --
> "Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til

"Ja ja, nu kommer jeg, min hals er farveeeeeeeeeed ..."

Hehe, fed signatur =)

Mvh Jesper Barrit

Fra : Andrew

Dato : 12-08-02 20:53

> "Ja ja, nu kommer jeg, min hals er farveeeeeeeeeed ..."

Endelig en, der kan sine mandriller!

"IKEA, IKEEEEEEEEEEEA, IKEA - kuk kuk"

Mvh Anders

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 13-08-02 08:30

> Er jeg den eneste der synes at Georg Michaels nye video til hans single
> "Shoot the dog" er overfed. Det er den sjoveste video nogensinde!

Fed video! Er det bare mig, eller er der lidt Genesis/Land of Confusion over
stilen (bort set fra at det var dukker)?

Mvh
Søren