halv gris
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-08-02 19:10

Godaften

På et tidspunkt skal vi ha' en halv gris, som vi så mange andre gange har
fået, men hver gang vi står og skal ha' den skåret ud, ved man knapt nok
hvordan man vil ha' den skåret ud, for at få det bedste ud af den som
overhoved muligt. Nu vil jeg så spørge her i gruppen, hvad kan man få ud af
sådanne en halv gris. Det er ikke os selv der står for udskæringen, men en
slagter, men det skal altid gå så lyn hurtigt at man dårlig kan nå og tænke
sig om, og så ville det jo være smart hvis man vidste det i forvejen.

På forhånd tak

Bolette

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-08-02 19:23

Bolette Nielsen <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en
> [...]
tænke
> sig om, og så ville det jo være smart hvis man vidste det i forvejen.

Er det overhoved ingen der kan hjælpe?

Bolette

Fra : Bredahl

Dato : 18-08-02 09:37

Det kommer i den grad an på, hvorvidt du gider lave rullepølse af slaget,
sylte af hovedet osv.

Vi følger dog to råd;

Så mange stege som muligt - du kan så altid skære dem op i mindre stykker
(til koteletter, småkød)

Sørg for af få hakket alt det "ureelle kød"