Slettede dk.binaer med Forte
Fra : Torben Otzen

Dato : 18-02-01 12:53

Jeg har lige installeret Forte Agent som mit "nyheds-program". Og mens
jeg legede lidt med programmet kom jeg til at slette dk.binaer. Og nu
kan jeg ikke finde gruppen igen - hvordan får jeg den frem igen?!
Jeg har tjekket listen over alle nyheds-grupperne og der er den også
forsvundet fra...

Og kan det lade sig gøre at få programmmet til at sortere indlæg efter
dato, så det nyeste indlæg kommer øverst og stadig blive i sin tråd?

På da jeg skrev denne besked i første omgang, skrev jeg det halve også
bad jeg programmet gemme beskden(altså uden at sende den). Hvor er den
besked henne nu, for den kan jeg heller ikke finde...

PS det er bare lækkert endelig at få et program med kill-filter...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-01 14:05

Sun, 18 Feb 2001 12:53:23 +0100, skrev Torben Otzen
<TorbenGreveOtzen@ofir.Dk>:

> Og nu
>kan jeg ikke finde gruppen igen - hvordan får jeg den frem igen?!
>Jeg har tjekket listen over alle nyheds-grupperne og der er den også
>forsvundet fra...

Der er nok ikke andet end gå i Online => Refresh Groups List

>Og kan det lade sig gøre at få programmmet til at sortere indlæg efter
>dato, så det nyeste indlæg kommer øverst og stadig blive i sin tråd?

Nej, men du kan sætte den til f.eks. kun at vise ulæste meddelelser
ellers brug tastaturet til at navigere med:
n = næste ulæste meddelse, med eller uden boddy
b = næste ulæste meddelelse med boddy
d = næste meddelelse, læst/ulæst med/uden boddy
og næsten den bedste:
mellemrumstangenten, er lidt svær at forklare men prøv.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-02-01 14:04

Således skrev Torben Otzen <TorbenGreveOtzen@ofir.Dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 18 Feb 2001 12:53:23 +0100:

>Jeg har tjekket listen over alle nyheds-grupperne og der er den også
>forsvundet fra...

Online -> Refresh Group lists.

Det kan tage lidt tid, men det skal så kun gøres den ene gang. Hvis du
vil hente nye grupper kan du bruge

Online - > Get New groups

>Og kan det lade sig gøre at få programmmet til at sortere indlæg efter
>dato, så det nyeste indlæg kommer øverst og stadig blive i sin tråd?

Nej.

>På da jeg skrev denne besked i første omgang, skrev jeg det halve også
>bad jeg programmet gemme beskden(altså uden at sende den). Hvor er den
>besked henne nu, for den kan jeg heller ikke finde...

Window -> Outbox

Knud
--
The Odyssey LITE(tm) by Homer:
After working late, a valiant warrior gets lost on his way home.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-02-01 14:16

Således skrev Torben Otzen <TorbenGreveOtzen@ofir.Dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 18 Feb 2001 12:53:23 +0100:

Just for the record.

Vi benægter alle ondsindede rygter om at der eksisterer en koalition
af Agent-brugere ved navn Knud.

Propaganda!
Rent og skært løgn.

Knud

Fut til test.
--
Resistance is futile. You will be assimilated.

Fra : CHRistian

Dato : 18-02-01 15:47

Torben Otzen <TorbenGreveOtzen@ofir.Dk>'s posting:

>På da jeg skrev denne besked i første omgang, skrev jeg det halve også
>bad jeg programmet gemme beskden(altså uden at sende den). Hvor er den
>besked henne nu, for den kan jeg heller ikke finde...

Når man skriver et indlæg og backup-gemmer, så kan det være
irriterende, at indlægget netop 'forsvinder' (altså lukkes), så man
må hente det frem igen fra Outboxen for at skrive videre, derfor er
følgende indstilling god (men SVJH ikke standard-indstilling?):
Options --> Posting Prefs. --> Gerneral --> Saving Mess. also
Closes comp. window.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : CHRistian

Dato : 18-02-01 15:50

CHRistian <nospam@direkte.org>'s posting:

>følgende indstilling god (men SVJH ikke standard-indstilling?):
> Options --> Posting Prefs. --> Gerneral --> Saving Mess. also
>Closes comp. window.

.... øh, altså *ikke* at have slået til.

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 18-02-01 18:53

On Sun, 18 Feb 2001 12:53:23 +0100, Torben Otzen
<TorbenGreveOtzen@ofir.Dk> wrote:

> [...]
>kan jeg ikke finde gruppen igen - hvordan får jeg den frem igen?!
>Jeg har tjekket listen over alle nyheds-grupperne og der er den også

Åbn filen i groups.dat mappen data, og skriv den til, hvis du ikke
gider gå online

Fra : CHRistian

Dato : 18-02-01 19:21

Esben Skov Pedersen <esben9760@12move.dk>'s posting:

>Åbn filen i groups.dat mappen data, og skriv den til, hvis du ikke
>gider gå online

Det kunne min FA godt nok ikke lide. Der går en del kage i
gruppenavnene på den måde. jf evt.
http://members.nbci.com/chrzzz/temp/g-dat.gif

--
Test din viden om usenet...
http://www.whitehat.dk/cbh/ng/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-02-01 16:46

CHRistian skrev:

>Det kunne min FA godt nok ikke lide.

Nej, det var et skidt råd. Gruppenavnene og deres id-filer er ret
hårdt bundet sammen. Derfor kan man f.eks heller ikke skifte
udbyder uden at genindlæse hele gruppelisten.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/