Ur opdater ikke?
Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 12-08-02 10:04

Jeg har en Fujitsu Siemens Scenic pc, hvor klokken ikke går- kun hvis jeg
går ind i opsætningen af denne går klokken. Men tænder jeg igen pc-en står
tiden ved det som jeg satte den til. Den opdaterer ikke, hvis ikke jeg har
klikket på ur-symbolet i højre side af bundlinien.

Jeg har skiftet batteri. Det er det samme i XP, W2K, WinMe og Win98 hvad kan
der være galt?

Sendt til: dk.edb.hardware.bundkort; dk.edb.hardware

John Stenbak Hansen

Fra : Lene Sørensen

Dato : 13-08-02 14:27

Jeg kan desværre ikke hjælpe.
Men jeg har fået nøjagtig det samme problem
Så jeg venter også med spænding på et svar.

Lene

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 14-08-02 08:11

Nu er vi 2, så må vi da håbe, at der sidder en med løsningen!

John Stenbak Hansen