New York -> Washington
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 11-08-02 19:26

Hej !

Til september skal jeg til Atlanta, overvejer at flyve til N.Y, tage tog/bus
til Washington og lejebil herfra til Atlanta..

Nogen der har erfaringer med billige hoteller/moteller/Hostels i NY eller
Washington ??

mvh
jorgen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-08-02 19:37

"Jorgen Andersen" <popdreng@hippie_remove_.dk> writes:

> Til september skal jeg til Atlanta, overvejer at flyve til N.Y, tage tog/bus
> til Washington og lejebil herfra til Atlanta..

Der skulle være billige flybilletter at få omkring den
11. september. :) Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jesper Christensen

Dato : 11-08-02 21:09

Trine Kornum Christiansen skrev følgende....

:: Der skulle være billige flybilletter at få omkring den
:: 11. september. :) Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

Det skulle du såmand nok have gjort alligevel. Kan ikke se det helt store
sjove i en tragisk begivenhed som denne.

Det ville vel være det samme som at sige der er billige hotelværelser i
Auswitch.

Personligt synes jeg den var kvalmende.

På det mere seriøse plan, så vil der formentlig ikke flyves ret meget den
dag, hverken internationalt eller indenlands herovre.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-08-02 18:17

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Der skulle være billige flybilletter at få omkring den
> 11. september. :) Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

LOL

Fra : Jan

Dato : 12-08-02 22:40

> Der skulle være billige flybilletter at få omkring den
> 11. september. :) Undskyld, jeg kunne ikke lade være.
> Mvh Trine

Søg hjælp !

> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
> http://usenet.dk

Aha !

Og hvad er lige grunden til at du skriver det ??

/Jan

Fra : Biker-Torben®

Dato : 12-08-02 11:07

Mht. et billigt hotel i New York så prøv at se:
http://www.whitehousehotelofny.com/

Det er centralt, og de har dobbeltværelser til ca. 55$.
Har ingen personlig erfaring med det, men det ser da OK ud, synes jeg.

Hilsen
Torben
------------------------------------
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 12-08-02 17:04

> Nogen der har erfaringer med billige hoteller/moteller/Hostels i NY eller
> Washington ??

Jeg boede sidste år på Quality Inn - Iwo Jima, 1501 Arlington Blvd.,
Arlington, VA 22209. Det er lige på den modsatte side af Potomac River i
forhold til Washington centrum og forholdsvis tæt på en metrostation. Kan
ikke helt huske prisen, bare at jeg synes den var rimelig (hvilket jo er et
ret vidt begreb). Men motellet kan sagtens anbefales.

Henrik

Fra : Bjarni

Dato : 19-08-02 13:32

"Jorgen Andersen" <popdreng@hippie_remove_.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Nogen der har erfaringer med billige hoteller/moteller/Hostels i NY eller
> Washington ??
[snip]

http://www.super8.com/Super8/control/Booking/hotel_details?p_brand=SE&pid=14
143

God placering på manhatten. Rimelig pris i forhold til placering

/bjarni