GeForce 3 - hvornår ?
Fra : Simon

Dato : 18-02-01 10:48

Hejsa,
er der nogen der ved noget om hvornår GeForce 3 kommer på markedet, og om
det bliver markant meget bedre end GeForce 2 ? og er der nogen der har et
evt. link så jeg kan læse lidt om det ?

mange tak !
mvh.Simon

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-02-01 13:19

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message
> [...]
> det bliver markant meget bedre end GeForce 2 ? og er der nogen der har et

Bestilles her:
http://www.pcss.ch/shop/shop.asp?mode=suchen&such_wort=Hercules

Lidt info om kortet (tysk)
http://www.hartware.de/report.html?id=371

Flere rygter?
http://www.reactorcritical.com/#l618

....og har du pråbelmer med det tyske så se her:
http://babel.altavista.com

- Lars

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-02-01 19:20

"Lars Jørgensen" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> "Simon" <simons@pc.dk> wrote in message

"Wie sich diese Specs beispielsweise in die Framerate von Quake3 übersetzen
lässt, müssen wir noch offen lassen. NVIDIA behauptet, die GeForce3 GPU
würde "bis zu 100x schneller sein als eine GeForce2 Ultra", aber die
Betonung liegt hier wohl auf "bis zu"... "

OP TIL 100x hurtigere end den extreme kostbare GF2 Ultra..gad godt vide
prisen..

Fra : Fear

Dato : 18-02-01 23:28

> OP TIL 100x hurtigere end den extreme kostbare GF2 Ultra..gad godt vide
> prisen..

Ja og julemanden findes

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-02-01 17:25

"Fear" <asa@vaa.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og julemanden findes
____________________

...hvis håber jeg han kommer forbi mig med eet...indtil
da må jeg nøjes med et GF2 GTS 64 mb...

MVH

Fra : Fear

Dato : 18-02-01 23:26

det bliver annonceret den 27.2
rygte prisen siger 500-600$, hvilket svarer til en pris på 5000-6000 kr :(

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 19-02-01 17:24

"Fear" <asa@vaa.dk> wrote in message news:96pi4a$2528$1@news.cybercity.dk...
> det bliver annonceret den 27.2
> rygte prisen siger 500-600$, hvilket svarer til en pris på 5000-6000 kr :(
>

> "Simon" <simons@pc.dk> wrote in message

Er da ikke så slemt når GF2 Ultra koster 450 $, det koster ud at være med i
front teknologi messigt, også er det jo med 64 MB ram på, så jeg syntes
faktisk ikke det er så galt, hvis man vil ha det nyeste, dog klare jeg mig
fint med mit TNT2 ultra