Java
Fra : Mikkel U

Dato : 12-08-02 12:13

Hejsa .

Jeg sidder her med en Powerbook G4 som kører OSX 10.1.5
Det kører ganske lækkert.
Dog har jeg en ting jeg ikke helt ved hvordan jeg skal gribe an:
Min webbank. som benytter et Java baseret system.

Hvordan får jeg Java (JRE?) installeret ?

Tips og tricks modtages meget gerne, jeg er ny i mac ;)

//Mikkel

"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-08-02 19:06

Mikkel U <mu@604.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan får jeg Java (JRE?) installeret ?
>
> Tips og tricks modtages meget gerne, jeg er ny i mac ;)

Hej Mikkel

Kan du ikke stille dit ur ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-08-02 00:39

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Kan du ikke stille dit ur ?

Kan du ikke sige paent goddag til et nyt medlem af menigheden?

-j

--
18.07.02 - 20.07.02
København - Madrid - Sao Paulo - Santa Cruz - La Paz

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-08-02 07:18

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Kan du ikke sige paent goddag til et nyt medlem af menigheden?

Ups jo, jeg var lidt træt. Havde ikke lige set at det var en ny
tilkomling.

Undskyld.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Kiil

Dato : 12-08-02 08:18

in article 3d564a86$0$14328$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Mikkel U at
mu@604.dk wrote on 12/08/02 13:12:

> [...]
> Min webbank. som benytter et Java baseret system.
>
> Hvordan får jeg Java (JRE?) installeret ?

Der er ingen grund til at poste samme indlæg med 24 timers intervaler. Folk
skal nok svare (hvilket der sørme også er nogen der har gjort), hvis de
mener de kan hjælpe dig. Og stil lige dit ur.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Mikkel

Dato : 12-08-02 12:16

Peter Kiil wrote:

> Der er ingen grund til at poste samme indlæg med 24 timers intervaler. Folk
> skal nok svare (hvilket der sørme også er nogen der har gjort), hvis de
> mener de kan hjælpe dig. Og stil lige dit ur.

Det var (endnu) et uheld at jeg fik postet det indlæg 2 gange.
Det fremgår vist tydeligt at det er lang tid siden jeg har brugt
usenet Tak for al hjælpen. :)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-08-02 17:02

Mikkel <mu@604.dk> writes:

> Det var (endnu) et uheld at jeg fik postet det indlæg 2 gange. Det
> fremgår vist tydeligt at det er lang tid siden jeg har brugt usenet
> Tak for al hjælpen. :)

Tilgivet

... og velkommen til!

-j

Fra : Jesper

Dato : 12-08-02 19:18

Mikkel U <mu@604.dk> wrote:

> [...]
>
> Tips og tricks modtages meget gerne, jeg er ny i mac ;)
>
> //Mikkel
>
> "The only source of knowledge is experience"

Java er installeret i OS X og du kan umiddelbart afvilkle applets og
javaprogrammer.

Problemet med de fleste netbanker er de kræver enten en Java-Javascript
linking der ikke findes på Mac eller en sikkerhedskodevalidering i
Javaapplets som benyttes af Netscape til PC men som ikke er
implimenteret I OS X eller nogen af de browsere der findes til OS X.

Derfor er udbuddet af netbanker til Mac ret brgrænset, Jyske Bank er den
eneste af de større banker der understøtter det.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com