Outwell telt købes hvor?
Fra : Peg

Dato : 10-08-02 20:42

Hej NG

Jeg overvejer at købe te Outwell Casagrande Plus. Er der nogen der ved hvem
der forhandler det og hvor det evt. er billigst.

Peg

Fra : Preben Andersen

Dato : 10-08-02 22:08

"Peg" <elefant@ok.dk.> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg overvejer at købe te Outwell Casagrande Plus. Er der nogen der ved
hvem
> der forhandler det og hvor det evt. er billigst.

Prøv Bilka.
mvh
Preben

Fra : Henrik Høgh

Dato : 11-08-02 07:07

"Peg" <elefant@ok.dk.> skrev i en meddelelse
> [...]
hvem
> der forhandler det og hvor det evt. er billigst.

Hos
http://www.hks-camping.dk
Bruger firmaet i stedet for andre steder.
Bestil på nettet, betal over pc bank, og du har dit telt på 4 dagen.
Så medmindre du skal bruge det ASAP, så brug ham.
Hvis han ikke har teltet, så ring til ham.

--
Venlig hilsen

Henrik Høgh

Fra : Ulrik Balsgaard

Dato : 12-08-02 16:56

Hej,

Hvis du bor i nærheden af Vejle, kan du købe det hos Isabella Camping. Jeg
ved de kører noget ophørsudsalg, så du kan måske være heldig.

Ulrik