Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI <> Nvidia og refresh rate
Fra : Sven

Dato : 10-08-02 16:03

Hej.
Hvis jeg nu udskifter mit Gf3 med et ATI 9700 når det udkommer, vil jeg så
også have dette refresh-rate problem i WindowsXP som jeg har med
Detonater-driverne?

Sven

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-08-02 16:27

"Sven" <burgurne@hotmail.com> wrote in message
> Hej.
> Hvis jeg nu udskifter mit Gf3 med et ATI 9700 når det udkommer, vil jeg så
> også have dette refresh-rate problem i WindowsXP som jeg har med
> Detonater-driverne?

Aner det ikke..

Men du kan vel bare bruge et program til justering af opdateringsfrekvnes??

Jeg bruger Powerstrip på mit ATI Radeon 64DDR vivo.. Der sætter man så de
opløsninger op, og angiver opdaterings frekvens.. Så snart man vælger en
given opløsning/frekvens,, justere den til det instillede...

Altså fx i spil osv..

Fra : Rune Hammerskov

Dato : 11-08-02 01:47

Ja, du vil få det samme problem. Det er en fejl i WinXP, og Win200, der er
problemet. Men ligesom der findes programmer/cracks/tweaks til GeForce, så
findes det selvfølgelig også til Ati.
Hvis du vil se nærmere på mulighederne for rettelse af fejlen ved et Radeon
kort kan du gå in på www.rage3d.com de har et prog der hedder rage3dtweak
der virker perfekt (bruger det selv til Radeon8500)