Buydomanins.dk server nede
Fra : Kristian Stange

Dato : 10-08-02 13:08

Er der nogle i gruppen der bruger <buydomains.dk> som postserver?

Serveren er "nede" og har været det i næsten to døgn.
Fik en mail med rodet indhold om fusion etc. med en kontaktmailadr., hvorfra
der ikke svares.

Kan heller ikke hente post via webmail.

Er serveren mon permanent out, så jeg er nødt til at flytte mailserver?

Har været hosted der i snart to år uden problemer.

Nogen i gruppen, der ved mere om dette end jeg?

Vgst
Kristian Stange
kristian@stange.dk (svarer ikke)
stange@post3.tele.dk (svarer)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-08-02 13:29

Kristian Stange <stange@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Serveren er "nede" og har været det i næsten to døgn.
> Fik en mail med rodet indhold om fusion etc. med en kontaktmailadr., hvorfra

KLIP fra email fra BuyDomains:

"The actual amount of downtime is not known at this time but is
only expected to be 24 hours (equal to the last renumbering), and the
actual expected start time for this outage is unknown due to contractual
issues with previous providers, but is expected to occur, on Friday
August 9th 2002.

We have set up an alternate support address for you to contact so that
you can be kept up to date while this transition is in place. That
email address is buydomainsdk2001@yahoo.com. (for now you can reach
support through the normal means.) You can also contact us
by telephone at +1 305-935-6948 (24 hours a day) to receive an update
on the status of this merger."

KLIP slut

Er det Yahoo-adressen du har kontaktet?

Jeg kører DNS-omstilling hos BuyDomains og den er nede p.t., så de er
åbenbart ikke færdige (weekend!).

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Kristian Stange

Dato : 10-08-02 14:55

On 10/08/02 14:28, in article 1fgpepu.11xa3co195wvkkN%gizmo@NosPAM.dk,
"Preben Bødker Nielsen" <gizmo@NosPAM.dk> wrote:

> [...]
>
> KLIP slut
>
> Er det Yahoo-adressen du har kontaktet?
>
> Jeg kører DNS-omstilling hos BuyDomains og den er nede p.t., så de er

Tak for reaktion..

Har modtaget denne mail og skrevet til nævnte adr., men har intet modtaget
derfra. Måske har de travlt?

Jeg må vel væbne mig med tålmodighed og så se, hvad der måtte ske...
/Kristian

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 10-08-02 15:13

Buydomains server er oppe igen. Jeg har i hvert fald lige hentet noget mail.

Jeg fik også en mail med varsel om at serveren ville være nede i forbindelse
med noget flytning. Nedetiden ville være mellem 24-72 timer.

Jeg synes dog nok at man kunne have fået et varsel lidt tidligere. Jeg fik
varslet under et døgn før afbrydelsen trådte i kraft.....

Husk i ovrigt at sørge for at servicemeddelelser bliver sendt til en anden
mailadresse end en der ligger på Buydomains server!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 10-08-02 15:41

Ingen DNS-omstilling her (www.ravnekrogen.dk)

> [...]
> Jeg synes dog nok at man kunne have fået et varsel lidt tidligere. Jeg fik
> varslet under et døgn før afbrydelsen trådte i kraft.....

Samme her. De lider vel under de hastige ændringer i den amerikanske
telestruktur p.t.

> Husk i ovrigt at sørge for at servicemeddelelser bliver sendt til en anden
> mailadresse end en der ligger på Buydomains server!

Elementært

/Preben

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 10-08-02 16:25

Du har ret. Det er vist kun mail delen der virker indtil videre. Jeg havde
ikke kontrolleret DNS-omstillingen.