skærm ombytning ? hjælp
Fra : Morten

Dato : 10-08-02 11:49

Hej
Jeg har en skærm (Hansol 900P) som er "Død" den vil ingenting, ikke engang blinke standby eller
noget . Det virker som om der ikke komme noget som helst strøm til skærmen, den siger ikke engang de
der "strømlyde" (summen) eller det knas den kan sige når man sætter strømstikket i !

Anyway...skærmen er allerede blevet ombyttet til en ny 2 gange, sidste gang 9. februar år 2000, mit
spørgsmål er så, er der nogen der ved om min 3 års garanti gælder fra den dato hvor den sidste blev
byttet eller fra den oprindelige købsdato (som jeg ikke lige kan huske men som er mere end de 3 år
siden)

ud over det, er der så nogen der ved hvem jeg skal henvende mig til ?

mvh
Morten

Fra : Martin Østerberg

Dato : 10-08-02 11:52

On Sat, 10 Aug 2002 12:48:59 +0200 skrev "Morten"
<gruber03@hotmail.com> .

> [...]
>byttet eller fra den oprindelige købsdato (som jeg ikke lige kan huske men som er mere end de 3 år

Mener bestemt garantien gælder fra sidste ombytning, havde det været
en reparation ville garantien gælde fra ny på den reparerede
komponent.

>ud over det, er der så nogen der ved hvem jeg skal henvende mig til ?

Prøv i jura grupperne, gætter på at det spørgsmål har været oppe og
vende der mange gange.

Martin