Temalørdag på DR2: Musikfestival
Fra : Peter Theglev

Dato : 10-08-02 11:23

med klip fra den legendariske U2-koncert i start 80'erne.

Peter

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-08-02 22:56

> med klip fra den legendariske U2-koncert i start 80'erne.

- ja et "klip" var da vist hvad det var ...et og et halvt nummer! Snyd siger
jeg bare!!!!

ras

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-08-02 12:35

rasmus carlsen wrote:

> - ja et "klip" var da vist hvad det var ...et og et halvt nummer! Snyd siger
> jeg bare!!!!

Hvad er det der er så legendarisk ved den koncert?

/Robert

Fra : Michael Hjorth

Dato : 11-08-02 23:07

Robert Eriksen wrote:

> Hvad er det der er så legendarisk ved den koncert?

U2 var virkeligt på toppen den dag, og vi var temmeligt mange tusinde
mennesker som var vidne en overaskende god koncert. Så når lige præcis
den koncert i dag kaldes legendarisk skyldes det vel netop at alle os
som var der stadig husker det som en fantastisk oplevelse.

Michael.

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-08-02 00:54

"Peter Theglev" wrote:

> med klip fra den legendariske U2-koncert i start 80'erne.

Men egentlig en skide skuffende aften - jeg sad og ventede på klip
fra fede koncerter op gennem 80'erne og 90'erne hvor Roskilde
(imho) har haft de bedste stunder - men de lagde ud med at sende
Monterey filmen (igen igen) og skøjtede forbi 15 års festival
udvikling på lidt under 20 minutter med et fåtal af klip.

Æv.

/Peter