Melodi grand prix: Så syng dog rent!
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 17-02-01 23:42

Var der dårlige monitorforhold ved de tre-fire første sange, eller var
sangerne bare ikke særligt gode? De ramte ved siden af en del gange.
Især var det galt med Sanne Gottlieb (sang nr. 3, så vidt jeg husker),
der også ved sidste års grand prix ødelagde en god sang med sin dårlige
sang og sin meget iscenesatte, unaturlige fremførsel af sangen.

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : N/A

Dato : 18-02-01 04:22

Fra : RANielsen.

Dato : 18-02-01 04:22

"Christian Trier" ...
> MEN ROLLO OG KING STYRER FOR VILDT :O>

Jep de styrer; lige ned mod afgrunden. :-þ

--
Rasmus.

Fra : Esben I.

Dato : 20-02-01 23:48

> En mærklig ting var at sang nummer 9 med Helge (Engelbrecht????) fik så
> mange point.
> Men det er jo en smagsag *GG*
en smagssag så absolut.... HE er efter min ringe mening en utålelig,
opblæst amatør, men her havde han faktisk begået en (i traditionel
forstand) veldrejet sang.. tåbeligt at han så ville synge den selv.. manden
HAR ikke stemme..
mvh.
Esben I.

Rollo & King var da sjove første gang man hørte dem, men de falder til
jorden med et brag
i parken

Fra : Thomas H.

Dato : 18-02-01 11:00

> [...]
> der også ved sidste års grand prix ødelagde en god sang med sin dårlige
> sang og sin meget iscenesatte, unaturlige fremførsel af sangen.

Ja hun sang godt nok halvfalsk!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-02-01 12:04

"Jonas Koch Bentzen"
> [...]
> der også ved sidste års grand prix ødelagde en god sang med sin dårlige
> sang og sin meget iscenesatte, unaturlige fremførsel af sangen.

Hun var nr. 4, men ellers er det rigtigt. Jeg fandt sangen interessant, i hvert
fald anderledes, men i sidste ende lød det bare ikke særlig godt.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 18-02-01 14:36

Jeg fik ikke set GP i går, men jeg optog det og så det båndet i dag. Ja, jeg
ved det. Så er man langt ude.

Sannes sang nr. 4 var godt falsk. Men det var egentligt mere andenstemmen,
der konstant var helt skæv. Hvem lagde den? Vel ikke Lei og Lupe?

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

Fra : Thomas H.

Dato : 18-02-01 14:50

> Jeg fik ikke set GP i går, men jeg optog det og så det båndet i dag. Ja,
jeg
> ved det. Så er man langt ude.

Hmm, du bliver nødt til at ha' en undskyldning, noget med at du ligger syg
eller noget.

> Sannes sang nr. 4 var godt falsk. Men det var egentligt mere andenstemmen,
> der konstant var helt skæv. Hvem lagde den? Vel ikke Lei og Lupe?

Det ville da undre mig, hvis de to pludselig skulle begynde at synge så
falsk.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 18-02-01 15:17

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message
> jeg
>
> Hmm, du bliver nødt til at ha' en undskyldning, noget med at du ligger syg
> eller noget.

Man må vel være syg på en eller anden måde, hvis man ser båndet MGP.

Fra : Kole

Dato : 18-02-01 20:39

> Det ville da undre mig, hvis de to pludselig skulle begynde at synge så
> falsk.

Jeg vælger at tro at de havde dårlige monitorforhold. Både koret og
solisterne sang skævt, allesammen. - Med undtagelse af frk. Morillo, med
hendes påtagede Jennifer Lopez-nummer. - Men synge, det kunne hun....
De havde ikke engang in-ear-monitorer! Kun sporadisk placerede
gulvdittoer...

- Kole

Fra : Kole

Dato : 18-02-01 20:46

Lige en ting mere... Jeg kom til at tænke på sang nr. 7 - i Australien. Den
faldt fuldstændig til jorden, da musikken var mixet alt for lavt i forhold
til sangen. De sang skævt, og man mistede grundtonefornemmelsen flere
gange. - Ellers et godt nummer, og det kunne sikkert også have været godt
fremført, hvis de havde kunnet høre sig selv.

Det var bare det.. :=)

- Kole

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 19-02-01 00:18

> [...]
> gange. - Ellers et godt nummer, og det kunne sikkert også have været godt
> fremført, hvis de havde kunnet høre sig selv.

HEY Kole
Der var kun en tromme på resten var sunget akapella....det var hele ideen i
det nummer...Efter hvad de selv fortalte i interviewet i Tv-avisen
umiddelbart før.

Flot lavet, men måske ikke liiige bregnet til GP:

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 19-02-01 00:30

In an article of 19 Feb 2001 Flying Hotdogs wrote:

> Flot lavet, men måske ikke liiige bregnet til GP:

Måske netop derfor de burde have vundet. Det var det eneste lidt anderledes
nummer. Resten var blot den sædvanlige omgang Grand Prix-metervare.

baSix var udmærkede, men skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke rigtig, at
de havde det tilstrækkelig format til en sådan sang. Der var slet ikke
tilstrækkelig gejst og vitalitet i fremføringen af sangen.

--
Uffe Holst

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 19-02-01 00:07

"Kole" <thomsen@eatfish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Den
> faldt fuldstændig til jorden, da musikken var mixet alt for lavt i forhold

De havde et trommespor med på bånd.... resten var a capella! Så det var nok
derfor det kneb med at høre musikken (-;

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634

Fra : Kole

Dato : 19-02-01 13:06

> De havde et trommespor med på bånd.... resten var a capella! Så det var
nok
> derfor det kneb med at høre musikken (-;

Heh, okay...! - Det gør jo blot fremførelsen af nummeret endnu mere
pinlig...!

- Kole