Opskriften på de muffins som jeg lavede ti~
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-08-02 13:09

Hejsa

Jeg kan ikke huske hvem det var der ville have opskriften men her er den
altså...

Kryddermuffins:

Ovn: 200 grader Varmluft: 175 grader

100 g margarine/smør
2 æg
½ tsk. stødt kardemomme
2 tsk stødt kanel
½ tsk stødt ingefær
1 dl rosiner (eller efter smag og behag)
2 pk toms mørk guldbare i små stykker
3 dl hvedemel
1 tsk bagepulver
1 dl mælk

Smør muffinsformene af metal. Eller anbring plisserede papirforme i en
bradepande.
Smelt fedtstoffet og lad det afkøle.
Pisk æg og sukker skummende.
Tilsæt krydderier, chokolade og rosiner.
Rør til sidst melet i blandet med bagepulveret skiftevis med væsken og det
afkølede fedtstof.
Hæld dejen i formene. Men fyld KUN halvt op.
Bag i ovnen i ca 15 min
TIPS: Lav en prøvebagning da de er meget følsomme ang tiden.

Mange hilsner Randi

Fra : Jette

Dato : 09-08-02 18:15

"Randi Skindbjerg Kristensen" skrev:
> Hejsa
>
> Jeg kan ikke huske hvem det var der ville have opskriften men her er
den
> altså...
>
> Kryddermuffins:
[klip]

Arrgh! Så blev jeg igen mindet om hvad jeg gik glip af! Jeg må helt
bestemt prøve at lave de muffins

Mvh. Jette
- der stadig ærgrer sig over at det kattetræf
smuttede ud af et hul i hukommelsen.

Fra : Lene Vang

Dato : 09-08-02 18:23

så kan jeg fortælle dig at de smagte rigtigt godt.

Hvordan kan man glemme noget så vigtigt som et kattetræf?? *Tisk* *Tisk*

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Jette

Dato : 10-08-02 08:03

"Lene Vang" skrev:
> så kan jeg fortælle dig at de smagte rigtigt godt.

Iiih, altså Lene, "mange tak" for den oplysning

> Hvordan kan man glemme noget så vigtigt som et kattetræf?? *Tisk*
*Tisk*

Jo, ser du - I den uge hvor kattetræffet finder sted, starter man nyt
job, og får af vide af kæresten at han nok lige smutter til Holland og
arbejder et års tid ... men jeg kan da godt se, at der nok er rod i
mine prioriteter, hihi!

Mvh. Jette