Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
S-VHS til Antennekabel
Fra : Hoox

Dato : 09-08-02 13:15

Jeg har investeret i et Geforce 4 TI4200 med TV-Out og ville høre om det
ikke er muligt at lave et system så man kan se tv-out på alle tv i huset?
Man kender det også fra videoen hvor man kan koble den på antenne nettet
i huset og derefter se den på alle tv i huset. Kan man ikke lave et
lignende system der omformer S-VHS fra grafik kortet til noget man kan
koble på husets antenne net?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-08-02 14:17

Hoox <no@spam.ok> crashed Echelon writing

> [...]
> i huset og derefter se den på alle tv i huset. Kan man ikke lave et
> lignende system der omformer S-VHS fra grafik kortet til noget man kan

Så skal du have fat i den der PalmButler http://www.palmbutler.com/

Du kan ikke bare lave ovenstående da der ikke vil være nogen læsbar
frekvens tunerne i dit TV.

Fjernsynskanaler ligger jo i frekvenser ligesom på radioen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 09-08-02 14:08

> [...]
> i huset og derefter se den på alle tv i huset. Kan man ikke lave et
> lignende system der omformer S-VHS fra grafik kortet til noget man kan

Jeg har ikke lige hørt der om der skulle findes sådan nogle dimser. Det gør
det sikkert.
Men du kan jo fx bare sætte grafikkortet til din videomaskine, og så bruge
antenne-udgangen i video'en til at fordele signalet ud.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Herbert

Dato : 09-08-02 16:47

> [...]
> Men du kan jo fx bare sætte grafikkortet til din videomaskine, og så bruge
> antenne-udgangen i video'en til at fordele signalet ud.

Det er lige hvad jeg gør. Bruge scat indgang på videoen. Men jeg bliver nød
til,at tage antene stikket fra pga. brum. Det er noget med jorden på vores
gamle fællesantene ikke har helt samme jord, som lysnettet..... Men udover
det har ikke ikke nogle problemmer med,at få billedet på 2 stk. TV.

/Erik

Fra : Hoox

Dato : 10-08-02 09:50

Herbert wrote:

> [...]
> gamle fællesantene ikke har helt samme jord, som lysnettet..... Men udover
> det har ikke ikke nogle problemmer med,at få billedet på 2 stk. TV.

Burde man ikke kunne gøre det uden video og palmbutler? Er jo lidt af en
extra udgift.