HD DeskJet820cxi: ingen sort skrift
Fra : Inger Buchard

Dato : 20-08-02 18:59

Hvorfor vil min printer ikke printe ordentligt ud i sort - med farver er
der ingen problemer?
Jeg har prøvet at hente driver, rense patron, skifte patron, både til
original og pirat (Wecare).Enten får jeg skrevet hver anden linie ud, men
intet i top og bund, eller også leverer printeren et stykke helt hvidt
papir.
Skal jeg give op og købe en anden printer?
Hvilken? Blækpatronerne er så dyre til HP, at jeg kunne tænke mig et
billigere produkt. Forslag?
IB

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-02 10:11

Inger Buchard wrote:
> Hvorfor vil min printer ikke printe ordentligt ud i sort - med farver er
> der ingen problemer?

Printerhovedet er tilstoppet?

> [...]
> papir.
> Skal jeg give op og købe en anden printer?

Sidder printerhovedet i selve printeren, eller i patronen?

> Hvilken? Blækpatronerne er så dyre til HP, at jeg kunne tænke mig et
> billigere produkt. Forslag?

Det ideelle vil være at have en laserprinter (Brother) til sort
udskrift, og en inkjet til farve.

Fra : Mogens

Dato : 21-08-02 10:49

On Wed, 21 Aug 2002 11:11:25 +0200, "greylion snabel-a gmx.net"
<"greylion snabel-a gmx.net"> wrote:

>Sidder printerhovedet i selve printeren, eller i patronen?

I en HP printer er printerhovedet en del af patronen, så
det kan ikke være det. Han har jo prøvet 2 andre patroner.

Jeg ville nok tjekke at kontaktfladerne i printeren er rene.
( dem der går i forbindelse med patronen når man sætter
den i )

Og så ville jeg geninstallere printerdriveren.

mvh Mogens