Attribute til Kommaseperet fil
Fra : Stig Echroll

Dato : 20-08-02 16:08

Jeg arbejder med AutoCad LT 2000i og i den forbindelse skal jeg have
trukket data ud fra nogle attributer jeg har lavet og det skal være i en
CDF format fil.

Attributen består at en blok som hedder Skelpkt og med 1 felt som hedder
skelpunkt.
Der udover skal jeg have trukket y, x og z værdier ud, da attributen er
et punktobjekt.
Jeg har skrevet følgende kode i min skabelonfil:

Skelpunkt C006000
BL:Y N006003
BL:X N005003
BL:Z N003003

Fejlen er : 0 records in extract file

Hvad er der galt???

stig

Fra : Freddy Suurland

Dato : 20-08-02 20:55

Hej Stig

Prøv med følgende i din skabelonfil.

BL:NAME C007000 (bloknavn på 7 karakterer)
Skelpunkt C009000 (der tages 10 karskterer med i udtrækket af hvad der
er skrevet under udfyldning af attributen)
BL:Y N006003
BL:X N005003
BL:Z N003003

Resultatet med 3 blokke udvalgt, kunne være:

'Skelpkt','Skelpunkt',422.12,409.9,0.0
'Skelpkt','Skelpunkt',339.98,279.5,0.0
'Skelpkt','Skelpunkt',347.39,527.3,0.0

Håber det hjælper lidt

Vh Freddy

Fra : Freddy Suurland

Dato : 20-08-02 21:18

Hej Stig

Ups der var en fejl omkring antal af karakterer, jeg ville have skrevet:

Prøv med følgende i din skabelonfil.

BL:NAME C007000 (bloknavn på 7 karakterer)
Skelpunkt C009000 (der tages 9 karakterer med i udtrækket, af hvad der
er skrevet under udfyldning af attribbuten)