Andet multimedie
bentjuul 3670
Ny Paint Shop Pro?
Fra : DarkJedi

Dato : 20-08-02 14:59

Jeg er en meget tilfreds kunde med PSP 7, men er dog stadigvæk lidt
nygerrig ... er der nogen der ved, hvornår der kommer en ny udgave?
(7'eren er trods alt ved at være gammel)

/DarkJedi

Fra : emj

Dato : 20-08-02 15:28

DarkJedi skrev i <Usenet.chmnaqmb@localhost>:

>Jeg er en meget tilfreds kunde med PSP 7, men er dog stadigvæk lidt
>nygerrig ... er der nogen der ved, hvornår der kommer en ny udgave?
>(7'eren er trods alt ved at være gammel)

Jasc fortæller aldrig i forvejen, at der kommer nye versioner af deres
programmer, så det er der ikke nogen, der kan svare dig på.
Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvad du savner i PSP7?
Hilsen emj
--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : DarkJedi

Dato : 20-08-02 19:46

emj wrote:

> Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvad du savner i PSP7?

Jeg vil gerne have programmet trådet bedre, så det føles hurtigere på
en dual, såsom Photoshop.

Desuden ville jeg meget gerne se en version til eks. Linux, da markedet
er al for mættet af programmet GIMP, som desværre ikke håndterer
vektorer, som er vigtigt for mit arbejde!

/DarkJedi

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 11-09-02 16:58

> Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvad du savner i PSP7?

Personligt savner jeg ikke noget, men har man investeret i PSP7
og der så kommer en PSP8 om fjorten dage, ja så skal man jo
betale for opdatering og det er træls, hvis man nu liiiige kunne
have ventet.

Lars

Fra : emj

Dato : 11-09-02 18:46

On Wed, 11 Sep 2002 17:58:05 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk> wrote:

> [...]
>og der så kommer en PSP8 om fjorten dage, ja så skal man jo
>betale for opdatering og det er træls, hvis man nu liiiige kunne

Tja, men man behøver jo ikke opdatere, hvis man ikke mangler noget
Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-02 21:16

Wed, 11 Sep 2002 17:58:05 +0200, skrev "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk>:

> [...]
>og der så kommer en PSP8 om fjorten dage, ja så skal man jo
>betale for opdatering og det er træls, hvis man nu liiiige kunne

De fleste softwarefirmaer tilbyder en gratis opgradering, hvis
man køber den »gamle« indtil f.eks. tre måneder før den nye
version kommer.

Det gælder f.eks. Adobe, om Jasc gør ved jeg ikke.

Fra : emj

Dato : 11-09-02 21:23

On Wed, 11 Sep 2002 22:15:41 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>De fleste softwarefirmaer tilbyder en gratis opgradering, hvis
>man køber den »gamle« indtil f.eks. tre måneder før den nye
>version kommer.

Såvidt jeg husker, gælder dette også for PSP.
Hilsen emj

Fra : Alice Nielsen

Dato : 11-09-02 23:59

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev

> [...]
> og der så kommer en PSP8 om fjorten dage, ja så skal man jo
> betale for opdatering og det er træls, hvis man nu liiiige kunne

Jeg kan oplyse at man endnu ikke er begyndt at teste på psp 8,0 endnu, så
lige rundt om hjørnet er den ikke

/Alice
www.pspskole.dk