Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder fra Mini Club Denmark (Sommer~
Fra : Poul

Dato : 20-08-02 04:22

Hejsa

Jeg har opdateret Mini Club Denmark med nye billeder
(Sommertræf i Dianalund 2002)

http://www.megapixel.dk/indstil/viseget.php?id=594

mvh
Poul

Ps.
Håber i vil nyde dem!

Fra : lehd

Dato : 21-08-02 10:27

"Poul" <poul@email.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har opdateret Mini Club Denmark med nye billeder
> [...]

Når jeg følger dit link får jeg en side der kræver at jeg tilmelder mig som
bruger for at se disse album, dette ønsker jeg ikke, men det undrer mig at
Ulf kan se dem, han står da ikke på brugerlisten ?
Er det min opsætning der hindrer mig
mvh Kirsten

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-08-02 14:04

lehd skrev:

> [...]
>bruger for at se disse album, dette ønsker jeg ikke, men det undrer mig at
>Ulf kan se dem, han står da ikke på brugerlisten ?

Hej Kirsten.

Jeg tror Poul har "klokket" lidt i det
Prøv denne link
http://megapixel.dk/vis/album/594

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : lehd

Dato : 21-08-02 16:57

Fra : lehd

Dato : 21-08-02 16:58

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

WAW, her kan man endda bestille kopier af dem tak for linket.
mvh Kirsten