Hvilken RAM-løsning skal jeg vælge?
Fra : Peter Garlov

Dato : 19-08-02 20:14

Jeg har en gammel Pentium 166 med 4 RAM-slots (72 pins). Jeg er
desuden den "lykkelige" ejer af hhv. 4 x 8MB EDO RAM og 4 x 16MB FP
RAM. Spørgsmålet er nu: Hvad skal jeg bruge? FP-blokkene kører jo med
noget lavere hastighed end EDO, men omvendt bruges computeren mest til
halvtunge kontor-programmer under Windows98, så 64MB i forhold til
32MB må dog alt andet lige også have nogle fordele.

Er der nogen, der ud fra viden eller bare egen erfaring vil byde på,
hvad der er den bedste løsning?

På forhånd tak!
- Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-08-02 22:28

Peter Garlov wrote:
> [...]
> 32MB må dog alt andet lige også have nogle fordele.
>
> Er der nogen, der ud fra viden eller bare egen erfaring vil byde på,

Helt enig med Henning - bare stop det hele i!

-Sune

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-08-02 22:00

"Peter Garlov" <petergarlov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 32MB må dog alt andet lige også have nogle fordele.
>
> Er der nogen, der ud fra viden eller bare egen erfaring vil byde på,

Din maskine bliver hurtigst hvis du bruger de 64mb fpram !
More is Better
/Henning.