Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Samsung Digimax 330 digitalkamera
Fra : Jack L.

Dato : 19-08-02 01:34

Hej, Electric City har i denne uge et tilbud på et digicam hvis navn er
anført i titlen. Idet mit prisniveau for et digicam er super-maksimum 4000
DKK, vil jeg høre evt. erfaringer om kameraet. Og hvis muligt, en
sammenligning i forhold til deres tidligere tilbud, nemlig Medion
4.1-kameraet.

Ved hjælp af Google har jeg fundet nogle reviews af den, men de er korte og
ikke særlige oplysende:

http://digitalcameras.reviewcentre.com/review7879.html

Nogle tekniske detaljer (men ingen reviews):

http://www.pcphotoreview.com/PRD_133808_3098crx.aspx

Kameraet koster 3.497 DKK, jvf. Electric Citys hjemmeside.

Ellers har El-giganten vist en HP-digicam til ungefähr 3700 DKK. Kommentarer
til denne er også velkomne.

Mit eget mål med et digicam? All-round brug og intet ønske om at agere prof.
Ville være nice med et kamera med mulighed for eksternt blitz (men det har
Samsung'en ikke).

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : Svend Emil

Dato : 19-08-02 16:14

> Mit eget mål med et digicam? All-round brug og intet ønske om at agere
prof.
> Ville være nice med et kamera med mulighed for eksternt blitz (men det har
> Samsung'en ikke).

Jeg har et Samsung Digimax 210, og det har da blitz!! ??? (men det er der
åbentbart ikke på 330'eren!)

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 19-08-02 17:02

Svend Emil wrote:

> Jeg har et Samsung Digimax 210, og det har da blitz!! ??? (men det er der
> åbentbart ikke på 330'eren!)
>
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Jo, den har blitz. Men indbygget blitz lader jo som regel meget tilbage
at ønske. Derfor er det en stor fordel, hvis kameraet har mulighed for
ekstern blitz.

--
Med Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger