160kbps 11:15, P4 forvrænget
Fra : Henrik

Dato : 17-08-02 10:29

P4 forvrængningen er tilbage.....absolut ulyttelig!
(Men det er det teksniske jeg snakker om her....for programindholdet
(dansktoppen) vil jeg betragte ligedan...men det er en helt anden sag!)

Jeg optager da en stump til dig!...næ, der blev skiftet tilbage igen som jeg
skulle til at starte 11:20....så du slap for at høre om gyldne ringe,
kvinden i din favn...og mønten i brønden....suk.....for forvrængningen er
væk igen....

Tabte iøvrigt igen en frame ved bit-skiftet......op og ned...

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 17-08-02 10:36

UPS...sorry
Mailen om DAB skulle have været et andet sted hen...beklager.

Fra : Gerner

Dato : 17-08-02 13:00

On Sat, 17 Aug 2002 11:35:54 +0200, "Henrik" <henrik@spam.dk> wrote:

>UPS...sorry
>Mailen om DAB skulle have været et andet sted hen...beklager.

Man plejer gerne at fjerne den slags fejlpost.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Henrik

Dato : 17-08-02 13:00

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Man plejer gerne at fjerne den slags fejlpost.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Forklar mig gerne hvordan, please...så gør jeg det!

Jeg "ser" dk.kultur.mad+drikke via min TDC newsserver: news.tele.dk.....

H.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-08-02 13:49

"Henrik" <henrik@spam.dk> writes:

> "Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

> Forklar mig gerne hvordan, please...så gør jeg det!
>
> Jeg "ser" dk.kultur.mad+drikke via min TDC newsserver: news.tele.dk.....

Det relevante er ikke hvilken newsserver man bruger, men hvilken
newsreader. Jeg kan se at du bruger Microsoft Outlook Express 6.0, så
jeg kan ikke hjælpe dig. Men heldigvis er der en gruppe til det:
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Spørg der, og jeg vil næsten garantere at de kan hjælpe dig.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland